Jaki welon

1. Data: 2003-07-22 12:17:59

Temat: Jaki welon
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie mężatki albo te, które mają zamiar zmienic swoj stan cywilny
prosze o doradzenie mi czegoś na temat welonu. Te zwyczajne jakos mi nie
lężą.
Może jakies strony internetowe?
Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?

1. Data: 2003-07-22 12:18:49

Temat: Re: Jaki welon
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?

A moze zrezygnowac z welonu i zorganizowac sobie jakis ladnie upleciony
wianuszek na glowe. Kwiatki mozesz wybrac sama. Co prawda nie wiem jak
wygladasz, bo nie kazdemu to pasuje, ale mysle, ze pomysl jest dosyc
oryginalny. Bylam niedawno na slubie gdzie dziewczyna miala miniaturowe
rozyczki i stoktotki przymocowane do opaski i wygladalo to naprawde
slicznie. Do tego ladny bukiecik z tych samych kwiatow :) Ale to tylko takie
moje luzne przemyslenia ;))

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-07-22 12:36:36

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lężą.
> Może jakies strony internetowe?
> Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?

Moja siostra miala welon do ziemi. To znaczy byl taki na takim jakby
wianuszku z malutkich rozyczek, upinany na glowie (nie pod czy nad kokiem,
ale na glowie w ogole). Przod welonu byl krotszy, taki do ramion powiedzmy.
Mozna go wylo trzymac przerzucony do tylu i wtedy swietnie sie ukladal,
kiedy "spoczywal" na dluzszej czesci welonu. Mozna go bylo tez zalozyc tez
tak, aby przeslanial twarz i pelnil role woalki. Efekt byl fantastyczny i
nie dlatego, ze to akurat moja siostra, ale to byl pierwszy taki welon, jaki
widzialam na slubie. Na wszystkich slubach, na jakich bylam, panny mlode
mialy welony mniej wiecej troche za ramiona. Nie mowie, ze brzydkie, ne,
nie, ale tamten mi sie bardziej podobal. Jasne, ze to zalezy od sukni
rowniez, ale zachecam do welonu do ziemi, bo efekt byl powalajacy :) z tego,
co mi siostra mowila, bylo troche problemu z upieciem go, ale calosc warta
byla zachodu. Taki "fason" felonu poradzila jej krawcowa, u ktorej szyla
suknie.
Moja kolezanka natomiast zrobila cos odwrotnego. W ogole zrezygnowala z
welonu na rzecz... jakby to nazwac.. drobniutkich kwiatuszkow misternie
wpietych we wlosy. Tylko wpietych w sposob zorganizowany :) Efekt rowniez
byl swietny, bo kolezanka miala mocno krecone wlosy spiete w koczek. Rowniez
swietnie to wygladalo :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-22 13:36:04

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz tu, ja sama będę wychodzić za mąż we wrześniu, w planie mam welon 4
metrowy z włoskiego drobnego tiulu ecru, coś takiego jak na tej stronie przy
długich welonach, jeśli ci się podoba i mieszkasz gdzieś w pobliżu Krakowa
to dam ci namiar na krawcową u której metr welonu kosztuje ok 30-40 zł
pozdrawiam
Monika
http://www.bridalheadpieces.com/mantilla/mant0.htm

1. Data: 2003-07-22 19:42:56

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"mrófka" wrote:

> [...]
> lężą.
> Może jakies strony internetowe?
> Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?

<http://tina.pirate-king.com/Wedding%20Pages/bride-g
lossary-head.htm> -
slownik roznych terminow okolowelonowych z obrazkami. Moze cos cie
zainspiruje?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-22 19:57:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?

Pasujacy do sukni i Twojej twarzy ?
IMO to takie samo pytanie jak: jakie piguly sa najlepsze i odpowiedz tu jest
jedna: kazdemu pasuje cos innego.
IMO najlepiej podyskutowac z krawcowa, ktora zna fason Twojej sukni, ew. z
fryjerka, ktora bedze Cie czesac.

Dunia (bez welonu ;) )
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-10 17:44:23

Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

monika poproszę o namiary na Krawcową. Mieszkam w Krakowie .
Dzieki!!!!

1. Data: 2003-08-11 21:24:28

Od: "whisky" <w...@n...look.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrófka wrote:
(ciach)
> Suknie szyję i welon tez mogli by mi zrobić, ale pytanie jaki?
Witam,

calkiem niedawno wychodzilam za maz. Mialam welon kupiony co prawda za
fortune w porownaniu z innymi welonami, ktore ogladalam (270 zł) za to
bardzo podkreslil dosc skromna i prosta sukienke. Bylo warto!
Kupilam go na rogu filipa i dlugiej.
Do zobaczenia na stronie www.look.art.pl/slub/2/
Na stronce sa wszystkie fotki ze slubu, ale mniej wiecej od polowy zaczynaja
sie takie, ktore pokazuja go blizej :-)))
Sedrecznie go polecam, jesli jeszcze mozesz go kupic, choc oczywiscie zalezy
jaka masz sukienke.
Pozdrawiam, whisky

Mleczko do twarzy bez alkoholu, kolagenu i alantoiny?
kosmetyki AVENE
maseczki sciagajace pory
dobra kosmetyczka w Bydgoszczy
poszukuję konsultantki Awon w Krakowie