Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!

Data: 2003-10-04 15:13:40
Temat: Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron)

Witam!

W Twoim liście datowanym 4 października 2003 (10:28:34) można przeczytać:

R> Witam,
R> prośba jak w temacie chodzi mi o wózek elektryczny. Dostałem dofinansowanie
R> z PFRON-u na 12,5 tys. zł. I mam bardzo krótki termin na wybranie wózka.
Poszukaj jeszcze wózków na stronie http://www.k-stefanski.com.pl/ może
coś znajdziesz ciekawego. Poszukaj też na stronie
http://republika.pl/wozki123/sklep.htm jest tam np. Storm za 15000
(ciekawe czy to cena netto czy brutto).
Ja też startowałem w tym programie ale jeszcze nie dostałem
odpowiedzi. Jaką cenę wpisałeś we wniosku (jeśli to nie tajemnica :))?
Jaki masz czas na wybranie wózka?

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

--