Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!

1. Data: 2003-10-04 08:28:34

Temat: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
prośba jak w temacie chodzi mi o wózek elektryczny. Dostałem dofinansowanie
z PFRON-u na 12,5 tys. zł. I mam bardzo krótki termin na wybranie wózka.
Warunki jakie musi wózek spełniać:
- musi mi służyć zarówno w domu jak i na dworze (czyli nie za duży żeby w
domu nie poobijać mebelków :) i z dobrą amortyzacją żeby na ulicach z kostki
nie poobijać klejnocików :)
- musi mieć koniecznie elektrycznie rozkładane oparcie do pozycji leżącej
(muszę często odpoczywać w takiej pozycji mam duże skrzywienie kręgosłupa i
zwyrodnienia)
- wygodne siedzenie (spędzam całe dnie na wózku)
- oczywiście odpowiednia cena bo nie stać mnie żeby za dużo dopłacić to
wózka.
Chyba najważniejsze cechy wymieniłem sam znalazłem 2 wózki, które mogą
odpowiadać tym wymaganiom:
- STORM firmy Invacare
http://www.rehabilitacja-akson.pl/oferta/wozki_invac
are/storm.html (z
elektrycznym fotelikiem jakieś 24 tys. zł niestety za dużo jak na moje
warunki)
- TRACER firmy REHA-POL-A http://www.rehamobil.ultra.pl/ (w dziale wózki
elektryczne firmy REHAPOLA) trochę tańszy bo polska produkcja cena 19,200 zł
Oba wózki widziałem narazie na zdjęciach w necie dlatego proszę o wasze
opinie na ich temat jeżeli ktoś je ma albo widział na żywca. Może przy
okazji podacie jakieś inne rozwiązania. Ja mam w niedługim czasie obejrzeć i
przetestować te wózki i napiszę swoją opinię o nich. Niestety PFRON dał mi
tak krótki termin, że muszę się spieszyć i niestety nie dotrwam z decyzją do
Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego w Łodzi :( braknie mi jakieś 3 tygodnie jak
pech to pech. Ojej ale się rozpisałem ale może i innym pomoże to w wyborze
bo pewnie wielu z was dostało dofinansowania i szukają czegoś dla siebie.
Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2003-10-04 15:13:40

Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 4 października 2003 (10:28:34) można przeczytać:

R> Witam,
R> prośba jak w temacie chodzi mi o wózek elektryczny. Dostałem dofinansowanie
R> z PFRON-u na 12,5 tys. zł. I mam bardzo krótki termin na wybranie wózka.
Poszukaj jeszcze wózków na stronie http://www.k-stefanski.com.pl/ może
coś znajdziesz ciekawego. Poszukaj też na stronie
http://republika.pl/wozki123/sklep.htm jest tam np. Storm za 15000
(ciekawe czy to cena netto czy brutto).
Ja też startowałem w tym programie ale jeszcze nie dostałem
odpowiedzi. Jaką cenę wpisałeś we wniosku (jeśli to nie tajemnica :))?
Jaki masz czas na wybranie wózka?

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

3. Data: 2003-10-04 15:16:39

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w lipcu kupilem ten
http://www.rehabilitacja-akson.pl/oferta/wozki_invac
are/storm_euro.html

Jest w sam raz do mieszkania i na ulice. Niestety oparcie trzeba rozkladac
recznie. Mankamentem jest slabe mocowanie podnozkow. Kosztuje 17900 zl

Niestety bez refundacji bo pracuje :)

Leszek

4. Data: 2003-10-04 16:25:06

Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj jeszcze wózków na stronie http://www.k-stefanski.com.pl/ może
> coś znajdziesz ciekawego.
Wózki od Stefańskiego widziałem byłem na prezentacji są fajne szczególnie
Exel ale niestety nie mają elektrycznie rozkładanego fotela a to dla mnie
bardzo ważne.

> Ja też startowałem w tym programie ale jeszcze nie dostałem
> odpowiedzi. Jaką cenę wpisałeś we wniosku (jeśli to nie tajemnica :))?
We wsniosku wpisałem cenę 20 tys. ale z tego co się dowiedziałem u nas
najwyższe dofinansowanie było 13 tys. (dolnyśląsk)

> Jaki masz czas na wybranie wózka?
Dostałem zawiadomienie w piątek a w środę mam podpisać umowę po czym mam
mieć 2-3 tygodni na zakup.

Pozdrawiam Sebastian

5. Data: 2003-10-04 19:17:11

Od: "TytusPlus" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i namawiam na kontakt - najlepiej bezpośredni - ze sklepem Ortomedica
w Katowicach (m.in. wózki niemieckiej firmy MEYRA) -
http://www.ortomedica.katowice.pl/
Życzę powodzenia

Lech Workowski

6. Data: 2003-10-05 06:42:22

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sebastian zapytal:
>Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
[...]

Troche malo pieniedzy jak na wozek elektryczny. Robilem strone www dla
rehamobilu i troche sie oczytalem na temat wozkow tego typu. Jezeli chcesz
cos kupowac dobrego i chcesz dobrze wydac swoje pieniadze to polecam Ci
SPRINT GT, ja choc mam Storma - to kupil bym teraz dla siebie SPRINTa Meyry.
Co do krotkiego terminu realizacji - to moze nie spiesz sie tak i poczekaj
na te targi w Lodzi. Mozesz przeciez napisac prosbe o przesuniecie terminu
zakupu wozka. Uzasadnij to targami i powinni sie zgodzic bez problemu, wtedy
aneksuja umowe. To zaden problem, jezeli wszystkie zakupy sa zalatwiane w
danym roku kalendarzowym. Wszystko miej na pismie. Kiedy bedziesz na targach
bedziesz mogl dobrac lepiej wozek - tylko niesluchaj sprzedawcow a kieruj
sie swoimi potrzebami.

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

7. Data: 2003-10-07 15:03:08

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadze ze dobrze kupisz wozek tutaj http://republika.pl/wozki123/sklep.htm
jest promocja 12,900zl za nowego STORMA!
Rozmawialem z wlascicielem i naprawde mozna wszystko ustalic, ja zamierzam u
nich zakupic.

8. Data: 2003-10-07 15:40:11

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

UWAGA!!! byla kiedys nieuczciwa firma chyba z gor swietokrzyskich ktora
oferowala wozki ale uzywane - po remoncie po wysokiej cenie i na fakturze
widnialy jako nowe. Uwazajcie na okazje, bo moj kolega dal sie nabrac.

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

9. Data: 2003-10-08 05:51:21

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj blizsze informacje, trzeba to jakos zweryfikowac zeby sie nie
utopic!!!!!!!

10. Data: 2003-10-08 10:27:31

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy ta firma jeszcze istnieje bo przy poprzednim programie (ok 2-3
lata) PFRON mial interweniowac w tej sprawie - to nie byl tylko jeden
przypadek. Moj kolega jest teraz w szpitalu na oddziale rehabilitacji ale
powinienem miec z nim niebawem kontakt - to dam ci blizsze dane tej firmy.

pozdrawiam
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Tuning sprzetu ON
Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.p l/ustawienia_oe.html
Renty i co się należy...
Propozycje cięć wicepremiera Hausnera: Renty do kontroli
test news