Jakie garnki na plyte ceramiczna ...

1. Data: 2005-11-19 10:07:50

Temat: Jakie garnki na plyte ceramiczna ...
Od: "Wieczorek Grz." <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje rady bo od urodzenia gotuje na gazie a za miesiac czy dwa
przeprowadzam sie na nowe miejsce bez gazu

Jakie gary kupic na plyte ceramiczna - na co zwracac uwage na co uwazac
Jakie firmy polecicie?

Dziekuje za pomoc

2. Data: 2005-11-19 18:18:51

Temat: Re: Jakie garnki na plyte ceramiczna ...
Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprowadzam sie na nowe miejsce bez gazu
>
> Jakie gary kupic na plyte ceramiczna - na co zwracac uwage na co uwazac

Ja używam garnków firmy BOHMANN - sa to garnki ze stali nierdzewnej z płaskim
dnem. Używam też garnków emaliowanych z plaski i czarnym dnem (od spodu
oczywiscie). Przy kupnie naczyn na płyte ceramiczna zwracaj uwage na
oznaczenia. Moje garnki maja od spodu znaczek, który informuje że moga byc
używane na płycie ceramicznej, myte w zmywarce itp. No i oczywiscie musisz
dopasowac srednice garnków do srednicy pól grzejcych. Na płycie nie możesz
gotowac w garnkach mniejszych niż to pole własnie. Pozdrawiam i życze udanych
zakupów.

3. Data: 2005-11-19 23:53:59

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wieczorek Grz." <d...@s...com.pl> napisal w wiadomosci

> Jakie gary kupic na plyte ceramiczna - na co zwracac uwage na co uwazac
> Jakie firmy polecicie?

Mi sie te podobaja:
http://tinyurl.com/924cu
Gotuje sie fajnie, a cene w stosunku do jakosci maja IMO dobra.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2005-11-20 00:42:23

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi sie te podobaja:
> http://tinyurl.com/924cu
> Gotuje sie fajnie, a cene w stosunku do jakosci maja IMO dobra.

Potwierdzam :)

ja posiadam jeszcze te:
http://tinyurl.com/adxfj
dosyc drogie ale uwazam ze warte swej ceny, zwlaszcza patelnia :)
mam tez jeden taki stary emaliowany, malo uzywany wiec dno sie nie
odksztalcilo...

a generalnie to na plyte nadaja sie wszystkie garnki z plaskim dnem...

pozdrawiam i zycze milego gotowania (pamietj tez o wykorzystywaniu ciepla
resztkowego, czy jak to zwa :) )
Berta

5. Data: 2005-11-21 09:06:35

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie gary kupic na plyte ceramiczna - na co zwracac uwage na co uwazac
> Jakie firmy polecicie?

Ja na halogenowej gotuje na garnkach z Leclerca (komplet za 100 zl) i do
tego patelnia tefalowska za 150 zl która po 4 gotowaniach tanczyla juz
wybrzuszona oberki na plycie. Co jakis czas dostaje mlotkiem gumowymi jest
ok

A,

6. Data: 2005-11-21 09:15:38

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprowadzam sie na nowe miejsce bez gazu
>
> Jakie gary kupic na plyte ceramiczna - na co zwracac uwage na co uwazac

Ja dołączam sie do pytania - mam od niedawna płytę ceramiczną i kupiłam zestaw
garnków 365+ z IKEA (2 garnki, mały rondelek +patelnia teflonowa za 199 zł)-
jestem z nich zadowolona. Brakuje mi natomiast takiego rondelka do pieczeni
(żeby sie troszke przypalić mogła, żeby kolor sosu był fajny:)) - może ktoś
poleci coś fajnego za rozsadna cenę???
Pozdrawiam
Kasia

7. Data: 2005-11-21 14:36:39

Od: Dorota Szeliga <d...@p...teno.pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro wrote:

> [...]
> tego patelnia tefalowska za 150 zl która po 4 gotowaniach tanczyla juz
> wybrzuszona oberki na plycie. Co jakis czas dostaje mlotkiem gumowymi jest

A miałam właśnie polecić Tefal - ich patelnia do naleśników jest jedyna,
której dno mi się nie odkształciło (oraz komplet garnków z Carrefoura za
100 zł ;) ). Natomiast świeżo kupiona włoska patelnia za straszne
pieniądze już jest krzywa po paru użyciach, właśnie rozpaczam.
Spróbowałabym tej metody z młotkiem gumowym, ale trochę się boję, że
będzie jeszcze gorzej...

Dorota

Co zrobić ze sfermentowanym miodem?
Ciastka orzechowo-kokosowe