Re: Jakie jeszcze badania serca wykonać?

From: "pipi" <w...@W...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jakie jeszcze badania serca wykonać?
Date: 3 Sep 2003 10:21:56 +0200

Swietnie.
Ale ja jeszcze raz skieruje Wasza uwage na eltroksin. Moje problemy wyraznie
zaczely sie od tego elktroksinu. Problemy mam ine tylko po kawie czy herbacie
ale takze po znieczuleniu u dentysty, po zdenerwowaniu, po czekoladzie, jak
uprawiam sport.
Zamiast wciskac mi psychiatre moze ktos zastanowi sie czy nie mial pacjenta z
nadczynnoscia tarczycy. Jakis lekarz powiedzial mi ze serce moglo zostac
uszkodzone przez te hormony i teraz dawac obajwy nadczynnosci.
JEZELI ten scenariusz jest prawdziwy, jak go mozna potwierdzic albo zaprzeczyc?

No i drugie pytanie, jakie jeszcze badania wykonac aby sprawdzic kondycje
serca. Zrozumcie, ze do tej pory lekarze mieli mnie w nosie, a ja jestem zywym
czlowiekiem i sie na prawde mecze.