Strona główna Grupy pl.rec.dom Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie

Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie

From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po
herbacie
Date: Fri, 11 May 2012 23:58:32 +0200

"Biggie" <b...@g...pl> napisał(a):

>Moja zmywarka (AEG) permanentnie nie domywa sztućców, często są na nich rdzawe
>plamy, które bez problemu schodzą pod bieżącą wodą.

Rdza? Jesli tak, to takich sztucocw nie mozna myc w zmywarce.
Tak samo jak sztucow drewnianych czy w popiele.

>Czytałem w instrukcji, że mogą podobne rzeczy mieć miejsce po kontakcie sztućców
>z jajkiem, ale jajk jadam sporadycznie więc to nie od tego.
>Sztućce ciężkie bez złoceń.
>Próbowałem różnych pastylek i drogich (finish, somat) i tanich (domol, w5) -
>wszystkie myją tak samo bez względu na program zmywania.
>Równie ciężko domywają się białe kubki po herbacie, często zostają brunatne
>plamy.

Hmm... a probowales ustawiac te kubki w innym miejscu w zmywarce? :)

>Dodam, że inne naczynia myte sa bez zarzutu.

Ustawienia twardosci wody prawidlowe?

>Ps. Czy pastylki które wrzuca się do zmywarki razem z folią można używać na
>programie krótkim?

Zalezy jak krotki masz... w moim Boschu krotki to ponad 30 minut i to wystarcza, zeby
pastylka
cala sie bez problemu rozpuscila (somat)