Jakie przetwory robicie na zimę?

1. Data: 2009-09-16 09:42:18

Temat: Re: Jakie przetwory robicie na zimę?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lemonka" <...@a...com> wrote in message news:h8vica$p15$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "PC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Kiiisisz?

A co w tym dziwnego? Fantastyczne!!! Kiszone z cebulą też. Tu kisiłem
opieńki - pychotka! Zimą przemyte i dodane do sałatek typu przegląd tygodnia
mniamuśne! Ale równie smaczne dodane do zeszklonej cebulki i podbite
śmietaną lub zaprawione śmietaną z koperkiem siekanym niesamowite...
Każdy grzyb można kisić!

2. Data: 2009-09-16 09:48:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PC" <p...@w...pl> wrote in message news:4AB35585.4020302@wp.pl...

> kisze , a co ?

Ona samotnie kisi cytrynkę... Dla robali.

4. Data: 2009-09-16 13:54:12

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GK napisał:

> Ciekawi mnie, jakie przetwory najczęściej robicie na zimę?
> Ja w sobotę zrobiłem sosy pomidorowe i paprykę konserwową.

Ostatnio powidła.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2009-09-16 18:01:39

Od: dyziek86 <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <h8qq3p$l7t$1@inews.gazeta.pl> GK napisal(a):

> [...]
> Ciekawi mnie, jakie przetwory najczęściej robicie na zimę?
> Ja w sobotę zrobiłem sosy pomidorowe i paprykę konserwową.

Cukinia zalewana (na ostro), maliny (sok), takie mieszanki typu leczo,
jagody (zasypane cukrem i pasteryzowane), grzybki w occie,
generalnie wszystko co się znajdzie z ogródka ;).
Pozdawiam, M.

6. Data: 2009-09-16 20:26:30

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyziek86" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Cukinia zalewana (na ostro), maliny (sok), takie mieszanki typu
leczo,
> jagody (zasypane cukrem i pasteryzowane), grzybki w occie,
> generalnie wszystko co się znajdzie z ogródka ;).

Jakie masz te grzybki w ogródku? To nie podpada aby pod prokuraturę?

7. Data: 2009-09-16 23:27:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" napisał:

> leczo, jagody (zasypane cukrem i pasteryzowane), grzybki w occie,
> Jakie masz te grzybki w ogródku? To nie podpada aby pod prokuraturę?

Może kolega ma ogród jak nasza ahystokhatka :)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-09-17 04:38:38

Od: dyziek86 <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <h8rhlq$s3j$1@inews.gazeta.pl> lemonka napisal(a):

> Jakie masz te grzybki w ogródku? To nie podpada aby pod prokuraturę?

Hehe, grzybki oczywiście z lasu :P.
MD.

9. Data: 2009-09-17 07:09:43

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lemonka napisał:
(...)
> Jakie masz te grzybki w ogródku? To nie podpada aby pod prokuraturę?

W części mojego ogrodu, gdzie rosną sosny i brzozy (taki niby lasek)
rosną maślaki i kożlaki. Rok temu były nawet piękne, czerwone muchomory
jak z bajkowych obrazków :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2009-09-17 08:15:41

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora