Jakie przetwory z jabłek?

1. Data: 2006-08-31 19:47:42

Temat: Jakie przetwory z jabłek?
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dużo jabłek ,raczej twardych,kwasnych,niezbyt dojrzałych,łatwo
rozpadających się podczas gotowania.

Co na zimę warto z nich zrobić,oprócz typowych dżemów,galaretek?
L.

2. Data: 2006-08-31 22:46:48

Temat: Re: Jakie przetwory z jabłek?
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dużo jabłek ,raczej twardych,kwasnych,niezbyt dojrzałych,łatwo
> rozpadających się podczas gotowania.
>
> Co na zimę warto z nich zrobić,oprócz typowych dżemów,galaretek?
> L.

winko, a jak się zbrzydnie to przepedzić ;-)

3. Data: 2006-09-01 00:50:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Secretgarden" <s...@t...pl> wrote in message
> Mam dużo jabłek ,raczej twardych,kwasnych,niezbyt dojrzałych,łatwo
> rozpadających się podczas gotowania.
>
> Co na zimę warto z nich zrobić,oprócz typowych dżemów,galaretek?
> L.

Może to być rosyska PASTYŁA. Dawniej znana i u nas - Marmolada tak
gęsta, że po wylaniu np. na blachę do pieczenia ciast i podsuszeniu może być
trzymana za brzeg i się nie oberwie. Przechowuje się ją zwiniętą w rulonik
(nie sklei się) w wysłanej papierem pergaminowym drewnianej skrzyneczce.
Można pokroic w batony - fantastyczne i zdrowe dla dzieci, ale i
dorosłych...

4. Data: 2006-09-01 10:49:38

Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co na zimę warto z nich zrobić,oprócz typowych dżemów,galaretek?

Najpierw wino, a potem powstałe wino przepuszczasz przez zestaw rurek i czajnik i
masz przedni bimberek.

*piotr'ek*

5. Data: 2006-09-01 20:11:39

Od: "fiora" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (nie sklei się) w wysłanej papierem pergaminowym drewnianej skrzyneczce.
> Można pokroic w batony - fantastyczne i zdrowe dla dzieci, ale i

I jak sie to robi??
Fiora

Jabłka na szarlotkę-wekowane-jak?
Mrozenie ziemniakow