Jakie soczewki kontaktowe?

1. Data: 2009-09-13 14:01:46

Temat: Jakie soczewki kontaktowe?
Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poradźcie mi jakieś inne dobre jakościowo soczewki o prócz CIBA
Vision.
pozdrówko
-aszheri-

2. Data: 2009-09-13 20:04:18

Temat: Re: Jakie soczewki kontaktowe?
Od: " " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie szkoda oczu na to, aby laik dobieral produkt, ktory ma wplyw na ich
zdrowie? ja bym zaufala okuliscie.

3. Data: 2009-09-13 20:33:00

Od: zryw <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 22:04, " " <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> a nie szkoda oczu na to, aby laik dobieral produkt, ktory ma wplyw na ich
> zdrowie? ja bym zaufala okuliscie.

laik nie ma mi dobierać soczewek, tylko wskazać inną alternatywę. Nie
znam soczewek innych firm a jeśli nawet to czysta teoria- mnie nie
zadowala. Jak ponoszę CIBY 5 godzin to też mnie oczy bolą, choć takie
niby rewelacyjne. Czyli chodzi mi o to żeby od użytkowników dowiedzieć
się o innym produkcie nie koniecznie tańszym, ale miło by było.
Co do okulisty to nie radzi pacjentowi soczewek najlepszych dla niego,
tylko takie jakim diluje. Tyle.
-aszheri-

4. Data: 2009-09-14 06:07:33

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@W...gazeta.pl napisał:
> a nie szkoda oczu na to, aby laik dobieral produkt, ktory ma wplyw na ich
> zdrowie? ja bym zaufala okuliscie.

Okulista ma dobrać moc soczewek, a niekoniecznie producenta - każdy
indywidualnie reaguje na soczewki i nie okuliście orzekać, jaki produkt
w danym przypadku zapewnia największy komfort noszenia. Tym bardziej, że
wielu okulistów po prostu kontaktówek nie nosi i nie wie, z czym to się
wiąże.

Joanna

5. Data: 2009-09-14 06:10:23

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli chodzi mi o to żeby od użytkowników dowiedzieć
> się o innym produkcie nie koniecznie tańszym, ale miło by było.

Od lat jestem wierna Johnson&Johnson, zdarzało mi się przespać w nich
noc, nie mówiąc o popołudniowych drzemkach, bez żadnych konsekwencji.
Obecnie mają w ofercie chyba 3 albo 4 rodzaje o różnym stopniu
higroskopijności, ale w moim przypadku sprawdzają się nawet te mniej
zaawansowane technologicznie. Cenowo - chyba tańsze niż CIBA, której
nigdy nie używałam, bo nie mają moich mocy.

Joanna

6. Data: 2009-09-14 06:56:32

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Wrz, 08:10, Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> wrote:
> [...]
> zaawansowane technologicznie. Cenowo - chyba tańsze niż CIBA, której
> nigdy nie używałam, bo nie mają moich mocy.

Można wiedzieć gdzie się zaopatrujesz?
Hmm Johnson powiadasz...słyszałam ,ale tak się zastanawiam
czy skoro dana firma produkuje "mydło, mazidło i powidło'' to nie
znaczy,że
mogę mieć uzasadnione obawy o jakość tak istotnego produktu?
-aszheri-

7. Data: 2009-09-14 06:59:17

Od: "aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od 8 lat stosuje Johnsony, wczesniej bylo to Acouve 2 ale obecnie sa to
Advance. Proby przejscia na inne nie powiodly sie, jak dla mnie inne frmy
maja za twarde i caly dzien w soczewce byl meka. W Johnsonach moge chodzic
caly dzien bez wzgledu na warunki i jest ok :-)

8. Data: 2009-09-14 09:23:07

Od: miffy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:
> Witam.
> Poradźcie mi jakieś inne dobre jakościowo soczewki o prócz CIBA
> Vision.
> pozdrówko
> -aszheri-

Ja nosiłam i CIBA i Johnsona i te drugie jak dla mnie są o niebo lepsze
(czy to 1 dniowe czy 2 tyg. oasys). J&J Oasys mogę nosić przez cały
dzień i w ogóle ich nie czuję na oczach (praca przy monitorze), czego
nie mogłam stwierdzić przy Ciba, które po kilku godzinach męczyły mi oczy.

9. Data: 2009-09-14 16:24:43

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aszheri napisał:

> Można wiedzieć gdzie się zaopatrujesz?

bywa, że na allegro, bywa, ze u optyka a ostatnio trafiła tutaj:
http://www.larifari.pl/plyny_gratis_soczewki_acuvue_
advance-p29.html

> [...]
> znaczy,że
> mogę mieć uzasadnione obawy o jakość tak istotnego produktu?

nie sądzę, ja do tej pory się nie nacięłam, a noszę właśnie Johnsona od
- żeby nie skłamać - 12 czy 13 lat. Wcześniej były inne firmy, już nawet
nie pamiętam jakie, i porównanie wypada zdecydowanie na korzyść obecnych.

Joanna
> -aszheri-

arytmia po antybiotykach?
Wszawica