Jako że cisza po świętach ...

301. Data: 2010-04-07 21:26:10

Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:17:14 +0200, Paulinka napisał(a):

> W tym, że Twojemu tż-towi zdarza się wypić więcej i wtedy wymaga opieki
> osób trzecich, tu niestety dzieci.

Nie wymaga. ONE wymagają, aby się mogły nim wtedy opiekować. A on im
pozwala. Tak mamy po prostu. Opiekują się ojcem. Ale rozumiem, ze w innych
rodzinach ojciec zwala się pijany i nieprzytomny pod próg lub przeciwnie,
bije żonę i wtedy nie dziwię się, ze się ukrywa przed dziećmi ten wstydliwy
obrazek i fakt.

302. Data: 2010-04-07 21:26:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:17:50 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie pije. XL sugerowała, że jest alkoholikiem.

No widzisz, jakie to miłe :-)

303. Data: 2010-04-07 21:28:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:20:38 +0200, Paulinka napisał(a):

> To mi przypomina sytuację z trzymaniem portfela między zębami, bo się je ma.
> Ewo masz włosy? Ja mam :)

No, może i łyse nie jesteście, ale żebyście miały czym się pochwalić, to
nie powem :-)

> Chyba nie mam czego zazdrościć XL ;)

Włosów, urody, męża (nawet pijanego jak bela, a co), życia :-)

304. Data: 2010-04-07 21:29:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:22:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ja nie sugeruję, że Twój tż jest alkoholikiem, a Ty o moim tacie
> raczyłaś się w ten sposób wypowiedzieć. Czaisz różnicę?

Możesz przypomnieć? Bardzo by mi o to chodziło. Moze coś byśmy sobie
wyjaśniły. Bo na razie ujadasz razem z dwiema idiotkami.

305. Data: 2010-04-07 21:29:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> bije żonę i wtedy nie dziwię się, ze się ukrywa przed dziećmi ten wstydliwy

Słowo się rzekło XL i żadne płacze i żadne krzyki nie przekonają nas, że
białe jest białe a czarne jest czarne.

--

Paulinka

306. Data: 2010-04-07 21:32:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> bije żonę i wtedy nie dziwię się, ze się ukrywa przed dziećmi ten wstydliwy

Musi byc ten twoj TZ jakies chucherko, skoro 2 panienki sa go w stanie
dotargac do sypialni, rozebrac, zalozyc pizamke. Dalej wnikac nie
bede... ;-P A pojawia mi sie np. pytanie, czemu "ONE wymagają, aby się
mogły nim wtedy opiekować"? Bo to takie normalne do konca nie jest, choc
w takim chrzescijanskim, kochajacym domu, to moze jednak inne normy
obowiazuja.
I.

307. Data: 2010-04-07 21:33:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:29:18 +0200, Paulinka napisał(a):

> Słowo się rzekło XL i żadne płacze i żadne krzyki nie przekonają nas, że
> białe jest białe a czarne jest czarne.

Płacze i krzyki?
:-)
Powiem więcej - tutaj córka pijaka ma recht i autorytet, bo ma
doświadczenie, prawda? Może ocenić, czy mój mąż tylko jest wstawiony, czy
pijany. Ja absolutnie nie mam porónania.
3-)

Nihil novi sub sole, moja droga. Zdaje się, że też dojrzałaś do KF. W tak
młodym wieku być taką starą zgryzą - to trzeba naprawdę chcieć i umieć,
gratuluję talentu :-)

308. Data: 2010-04-07 21:35:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No, może i łyse nie jesteście, ale żebyście miały czym się pochwalić, to
> nie powem :-)

Jako że widziałaś mnie na żywo, to przyznam Ci rację...

> Włosów, urody, męża (nawet pijanego jak bela, a co), życia :-)

Zazdrość to bardzo brzydka cecha.
Zanudziłabym się na śmierć siedząc w domu, ostatni raz długie włosy
miałam ~5 roku życia, mlecznobiałe do pasa, nie znoszę długich włosów i
noszenia przez całe życie takiej samej fryzury, męża i życie mam takie
jakie sobie wybrałam i wymarzyłam.
--

Paulinka

309. Data: 2010-04-07 21:35:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Też miał stany upojenia, jak ojciec medi? Współczuję wam obu zatem

Wcale niczego nie współczujesz, tylko się cieszysz, że możesz sobie
poujeżdżać.

Tak, było to dosyć przykre, na szczęście sporadyczne. Lepiej ci?

Twoim córkom też było zapewne przykro, kiedy jako dzieci widziały ojca
pijanego. Jeśli tego nie rozumiesz, to szkoda.

Ewa

310. Data: 2010-04-07 21:35:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Zdaje się, że też dojrzałaś do KF.

Niedlugo pozostanie milej pani tylko Ender do gadulca.
No, ale nie ma to jak zgrane TWA.
I.

przetestuj się grupowiczu!
KTO WIE?