Jakość produktów Ariston

1. Data: 2004-02-23 14:11:57

Temat: Jakość produktów Ariston
Od: "Andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ze względu na ładny wyglad i sporo funkcji przymierzam sie do zakupu
następującego sprzętu firmy Ariston:

Okap HO 9 IX
Zmywarka LVO 680 DUO IX
Lodówka BCO M 40 IX
Piekarnik FO 98 P IX
Płyta gazowa PO 740 ES IX
Mikrofalówka MW 323 IX
Pralka AVG 12

Najbardziej interesuje mnie jednak jakość produktów tej firmy. Spodziewam
sie ze nie jest najwyzsza na świecie ale czy ogolnie warto kupić wyroby tej
firmy?

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2004-02-23 14:40:38

Temat: Re: Jakość produktów Ariston
Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Feb 2004 15:11:57 +0100, "Andrzej" <a...@a...pl>
pisze:

>Najbardziej interesuje mnie jednak jakość produktów tej firmy. Spodziewam
>sie ze nie jest najwyzsza na świecie ale czy ogolnie warto kupić wyroby tej
>firmy?

Jakosc jest beznadziejnie tragiczna. Psuje sie wszystko, co tylko
moze przyjsc do glowy. Wybor kompletego wyposazenia
firmy Arriston w mieszkaniu krewnej bylo bardzo poważnym
blędem inwestycyjnym - musze sie uderzyc w pierś.
Jeśli jeszcze tego nie zaliczkowales - zastanów się.
Jeśli klamka zapadła: wykup wszelkie możliwe przedłużenia
gwarancji (chyba do trzech lat sie da) i serwisu, jakie
sie da. Na pewno ten wydatek sie zwróci. Ja poskąpiłem,
a sprzęt zaczął sie regularnie psuć od 13 miesiąca używania
(bardzo sporadycznego, dopowiem).
Ale i tak będziesz przeklinał tą firmę.

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-02-23 16:01:04

Od: "Andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w wiadomości
> [...]
> blędem inwestycyjnym - musze sie uderzyc w pierś.
> Jeśli jeszcze tego nie zaliczkowales - zastanów się.

Nie zaliczkowałem, zastanawiam się, niesamowicie podoba mi sie wyglad,
zwłaszcza lodówki, piekarnika i okapu
Nie wspomne juz o ekranie graficznym pralki
Wygląd jest super
Kocham bajery elektroniczne a ten sprzęt jest poprostu nafaszerowany
elektroniką

> [...]
> sie da. Na pewno ten wydatek sie zwróci. Ja poskąpiłem,
> a sprzęt zaczął sie regularnie psuć od 13 miesiąca używania

a jak sie ma do Arostona firma Whirlpool? Jest gorsza czy lepsza?

Pozdr
Andrzej

1. Data: 2004-02-23 19:12:45

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.02.2004 17:01, Użytkownik Andrzej napisał :

> a jak sie ma do Arostona firma Whirlpool? Jest gorsza czy lepsza?

Witaj, kilka dni temu (dokładnie 13 lutego br.) w wątku "sprzęt AGD do
zabudowy" - opisywałem moje doświadczenia z kuchenką mikrofalową
Whirlpool MT66 - polecam. Innych produktów Whirlpool nie używałem więc
trudno mi się ustosunkować.

Jak sprawdzałem w archiwum grupy (czy Ty to robiłeś ?) to na temat
Aristona było mało opinii i przeważały negatywne - nie zdecydowałem się
na zakup zmywarki tej firmy.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-23 19:48:31

Od: "jamesi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze względu na ładny wyglad i sporo funkcji przymierzam sie do zakupu
> następującego sprzętu firmy Ariston:

Witam

Dam dobrą wskazówkę - włoskie AGD naprawdę ładnie wygląda - ale w środku to
zwykła tandeta...
wybór należy do Ciebie

1. Data: 2004-02-23 20:35:02

Od: "Victor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Najbardziej interesuje mnie jednak jakość produktów tej firmy. Spodziewam
> sie ze nie jest najwyzsza na świecie ale czy ogolnie warto kupić wyroby

Raczej nie sugeruj się tym co pisali w postach inni użytkownicy. Żeby nie
być posądzony o stronniczość nie będę zachwalał sprzętu ARISTON, ale dam
kilka wskazówek:
Popatrz w sieci z czego są robione ich wyroby (jakie komponenty) i będziesz
miał odpowiedź co jest w środku. Być może okaże się, że wcale nie szmelc.

Popatrz jakie zdobyli nagrody i za co, a przede wszystkim od kogo (np.
WOOLMARK)

Co do Whirlpoola: o taaaaak, szczególnie dobry mają plastik w swoich
wyrobach ;-)

1. Data: 2004-02-24 07:16:41

Od: Marcin Frackiewicz <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam lodówki Aristona od trzech lat i szczerze powiem że jestem bardzo
zadowolony. Na początku resetował się zegar, więc wymieniono jakiś
kabelek ( na gwarancji ) i działa do dziś. Podobną użytkuje kumpel
bezawaryjnie.
Decyzję o zakupie podjąłem patrząc na lodówke tej samej firmy która
pracuje u moich rodziców od 20 lat. Jakieś dwa lata temu uległa
uszkodzeniu grzałka do automatycznego rozmrażania.
Innym znajomym w pralce Aristona po pół roku zepsół się programator, ale
po naprawie gwarancyjnej działa też już kilka lat.

Szczerze mówiąc nie polecano mi lodówek Wirphoola. Za to Whirpool
podobno robi jedne z lepszych płyt i piekarników. Jak zmywarka to Bosch.

Pozdrawiam

1. Data: 2004-02-24 07:51:35

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dam dobrš wskazówkę - włoskie AGD naprawdę ładnie wyglšda - ale w œrodku
> zwykła tandeta...
> wybór należy do Ciebie

tu sie nie zgodze,
a przynajmniej jesli idzie o Indesita - niby ta sama grupa co Ariston
(Merloni)
ale sprzet dobry, ladny i tani (opinia raczej subiektywna)
mam pralke, co prawda dopiero rok ale nie stwierdzono zadnych usterek, za to
za cene 1350 zl mam pralke full wypas :)
u siostry kuchenka gazowa - czas uzytkowania 2 lata - zadnych usterek.
u znajomych lodowka - kupiona poltora roku temu - zadnych problemow.
Ja lubie i kupie jeszcze kiedys, zwlaszcza jesli tak jak obecnie beda
dorzucali przedluzenie gwarancji do 5 lat.

m.

1. Data: 2004-02-24 08:02:05

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.02.2004 08:51, Użytkownik mag. napisał:

> a przynajmniej jesli idzie o Indesita - niby ta sama grupa co Ariston
> (Merloni)

> Ja lubie i kupie jeszcze kiedys, zwlaszcza jesli tak jak obecnie beda
> dorzucali przedluzenie gwarancji do 5 lat.

Na wszystkie produkty czy tylko niektóre ? Jaka jest cena np w % ceny
początkowej takiej dodatkowej gwarancji ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-24 08:29:53

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:403b04cd$1@news.vogel.pl...

> Na wszystkie produkty czy tylko niektóre ? Jaka jest cena np w % ceny
> początkowej takiej dodatkowej gwarancji ?

Napewno na lodowki, pralki i kuchnie.
Dodatkowa gwarancja jest wykupowana za stala kwote, bez wzgledu na wartosc
towaru (tak bylo rok temu). W niektorych przypadkach rozszerzenie gwarancji
Merloni dawal gratis.
Warto dodac ,ze gwarancja poczatkowa byla od razu na 2 lata.

m.

surowy karnisz drewniany
Wynajem - kto płaci za naprawę pralki?
Re: Kafelki z Opoczna
wanna z hydromasazem
Jak wykonczyc wewnetrzna sciane z cegly??