Jak wykonczyc wewnetrzna sciane z cegly??

1. Data: 2004-02-23 09:18:27

Temat: Jak wykonczyc wewnetrzna sciane z cegly??
Od: "Przemko" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Jestem w trakcie remontu mieszkania w starej kamienicy, oczyscilem czesc
sciany do samej cegły i chcialbym ja tak zostwic w pewnym sensie jako
dekoracje bo wyglada super :-).
Nie ukrywam ze mam jednak z nia mały problem i szukam porady. Jak moge
zabezpieczyc cegły, pomalowac/nasaczyc jakims srodkiem? Czy moze pozostawic
takie surowe?

Moze podzielicie sie ze mna swoimi doświadczeniami bylbym ogromnie wdzieczny

pozdrawiam
przemek

1. Data: 2004-02-23 15:51:27

Temat: Re: Jak wykonczyc wewnetrzna sciane z cegly??
Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemko wrote:
> [...]
> pozostawic takie surowe?
>
> Moze podzielicie sie ze mna swoimi doświadczeniami bylbym ogromnie

Na pewno się nie popsują, jak nic nie zrobisz :)
Możesz też czymś pomalować (impregnatem do fug?) żeby było łatwiej myć. Nada
to też lekki połysk. Tyle, że impregnat konfekcjonowany w opakowaniach do
fug może wyjść drogo dla całej ściany. Może ktoś inny ma lepszy pomysł?

Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-02-23 19:16:37

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.02.2004 16:51, Użytkownik Marek MANO napisał :

> Tyle, że impregnat konfekcjonowany w opakowaniach do
> fug może wyjść drogo dla całej ściany. Może ktoś inny ma lepszy pomysł?

Nie jest tak źle - ceny Atlas Delfin to ok. 6 zł za opakowanie 0,250 kg
i deklarowanej wydajności 15-20m2/1kg. Większe opakowania wychodzą taniej

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-25 07:45:52

Od: "Przemko" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest tak źle - ceny Atlas Delfin to ok. 6 zł za opakowanie 0,250 kg
> i deklarowanej wydajności 15-20m2/1kg. Większe opakowania wychodzą taniej

dzieki za rady w sobote moze potestuje delfina i jakies inne srodki
impregnujace:-)

przemek

1. Data: 2004-02-25 13:10:21

Od: " Maciek" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemko <p...@i...pl> napisał(a):

> dzieki za rady w sobote moze potestuje delfina i jakies inne srodki
> impregnujace:-)
>
> przemek

Ja miałem podobny problem. Ścianę potraktowałem Delfinem, olejem do klinkieru
i rezultat żadny. Chciałem trochę przyciemnić cegłę, żeby wyszedł kolor.
Chodziłem za tym kilka miesięcy i tydzień temu kupiłem chyba to czego
szukałem. Jeszcze nie nakładałem. To preparat do kamienia i cegły. Ma w/w
właściwości. Jak chcesz jutro to zapodam producenta. Opakowanie cena ok. 14
zł. Jak jesteś z Katowic to podam sklep. Pzdr.

1. Data: 2004-02-27 08:34:41

Od: "Przemko" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
14
> zł. Jak jesteś z Katowic to podam sklep. Pzdr.

no prosze to widze ze nie tylko ja mam z tym problem, tez chcialbym je
troche przyciemnic
jestem z gliwic ale w katowicach pracuje wiec nie bedzie problemu z dojazdem
do tego sklepu

a co to za preparat?? przegladajac oferty rozych firm natrafilem na firme
LAKMA ktora oferowala wlasnie preparaty do impregnowania m.in.scian
ceglanych inne firmy tez oferowal cos podobnego ale tylko w ofercie lakmy
byla wzmianka o ceglach

przemek

1. Data: 2004-03-01 06:37:36

Od: " Maciek" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemko <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> LAKMA ktora oferowala wlasnie preparaty do impregnowania m.in.scian
> ceglanych inne firmy tez oferowal cos podobnego ale tylko w ofercie lakmy

Preparat nazywa się FASADA PRO (Primacol). Producent Unicell Poland tel. 085
71 04 000 lub 085 71 86 860. Kupiłem go w pasażu AGATA obok IKEA. Takie
stoisko po prawej stronie od głównego wejścia naprzeciw sklepu z tapetami i
wykładzinami. Jest tam kilka preparatów, ale na cegłę jest jeden. Pzdr.

Termoregulator - czy sprawne czy też nie ???
Meble Wrzosowa - opinie
Ławostół, ładny, zakup, stolarz
Ławostół, ładny, zakup, stolarz
Stary lenteks