wanna z hydromasazem

1. Data: 2004-02-23 11:20:03

Temat: wanna z hydromasazem
Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przegooglalem juz grupe pod katem wiadomosci o wannach z hydromasazem
i wciaz nie wiem czy sie na to zdecydowac.
Czy sa tutaj moze jacys (nie)szczesliwi uzytkownicy czegos takiego? Co
radzicie?
Doczytalem sie ze problem utrzymania w czystosci - czesto wykorzystywany
przez przeciwnikow takich systemow - nie jest az takim klopotem (odpowiednie
plyny i czyszczenie).

Co moglibyscie polecic? Jakich producentow? Moze jakies namiary na firme w
Pozaniu i okolicy? Mam kontakt na czlowieka ktory sam wykonuje takie wanny.
Za full zestaw z dyszami wodnymi i powietrznymi + wanna i montaz zyczy sobie
okolo 5500. Czy to w miare atrakcyjna cena i czego mozna sie spodziewac po
takim systemie? Na co zwraca uwage. Byłbym wdzieczny za podpowiedzi.

Pozdr.

1. Data: 2004-02-23 11:25:47

Temat: Re: wanna z hydromasazem
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]Co radzicie?[...]

Znalezienie sklepu, w którym będzie możliwe obejrzenie wybranego modelu w
akcji. A nawet nie tyle obejrzenie, co posłuchanie. Jak tak ma wyglądać
relaks, to ja dziękuję - a należy uwzględnić fakt, że w zaciszu własnej
łazienki hałas jest znacznie bardziej dokuczliwy niż w i tak głośnym
sklepie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-02-24 21:52:49

Od: "sylwia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okolo 5500. Czy to w miare atrakcyjna cena i czego mozna sie spodziewac po
> takim systemie? Na co zwraca uwage. Byłbym wdzieczny za podpowiedzi.

tak się składa ż mam do sprzedania wannę z hydromasażem za 1300-pln
firmy "helos", wymiar 150na 100 , sterowanie pneumatyczne,ręczny regulator
ciśnienia wody , 6 dysz wodnych , pompa wodna o mocy 0,65 kW. cicho chodzi i
nie mam problemu z jej czyszczeniem. jest bardzo mało używana , w bardzo dobrym
stanie i na gwarancji

Jak wykonczyc wewnetrzna sciane z cegly??
Termoregulator - czy sprawne czy też nie ???
Meble Wrzosowa - opinie
Ławostół, ładny, zakup, stolarz
Ławostół, ładny, zakup, stolarz