Re: Kafelki z Opoczna

1. Data: 2004-02-23 11:33:35

Temat: Re: Kafelki z Opoczna
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mm" <m...@m...com.pl> wrote in message
news:b514f602.0402230326.445981e7@posting.google.com

> Witam ! Czy ktoś ma u siebie w łazience kafelki OPoczna???

kafelki jak kafelki, jakościa nie odbiegają specjalnie od innych z
podobnej grupy cenowej ani na plus ani na minus. Ja mam i jest OK.

> błyszczące model Herwana (jakoś tak) , ale śa przeciwnicy
> błyszczących.

A to zupełnie inny temat i niezalezny od tego czy płytki z łopocna czy
hamerykańskie. Na błyszczących widac każdy zaciek i niestety trzeba je
albo regularnie polerowac albo się z tym pogodzić. U siebie w łazience
mam matowe(z takim jedwabistym połyskiem) i przecieram je może ze dwa
razy na rok a i to bardziej z poczucia obowiązku niz z konieczności.

J.