Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?

Data: 2016-10-20 04:20:16
Temat: Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Od: LeoTar <l...@l...net>

Kviat pisze:

> I kazirodcza pedofilia ma to wyleczyć?

Nie kazirodcza pedofilia lecz pełne wychowanie seksualne dzieci przez
rodziców (opiekunów dziecka) włączając w to inicjację seksualną, czyli
pierwsze, i tylko pierwsze doświadczenie seksualne dziecka.

> Ależ ty masz prosty umysł...

A żebyś wiedział, że mój umysł jest bardzo prosty a zarazem bardzo
logiczny i konsekwentny. Czy masz coś przeciwko prostym rozwiązaniom? Bo
z mojego doświadczenia, zarówno życiowego jak i zawodowego wynika, iż
proste rozwiązania są najskuteczniejsze i najtrwalsze zarazem.

> Więc ja ci znowu wyjaśniam: nie jesteś pierwszym na świecie
> pedofilem, który dorobił sobie usprawiedliwienie.

Nigdy z czegokolwiek nie próbowałem się tłumaczyć bądz wymigać od
odpowiedzialności. Przedstawiam sprawy takimi jakimi były bez prób
upiększania i manipulowania faktami. Czy to Ci się tak bardo nie podoba?
Czy może wolałbyś usłyszeć białe kłamstwa tylko po to tylko by zadowolić
Twoje ego, Twój system wierzeń?

> Twoje to nawet nie jest zbyt oryginalne.

To może wskażesz kogoś, kto takie rozwiązanie przede mną wymyślił.
Jeżeli nie wskażesz mi kogoś, kto to przede mną zaproponował to uznam
Cię za zazdrośnika, któremu na myśli tylko to jakby mnie tutaj pognębić
a nie rzetelnego krytyka mojej pracy. Wykaż się a może zmusisz mnie do
zmiany poglądów. Chociaż z dotychczasowych pogaduszek z Tobą wynika
tylko to pierwsze, czyli Twoja zazdrość, zawiść a nie jakaś tam dbałość
o przyszłość naszego gatunku.

> Zachowujesz się tak, jakbyś nie wiedział, że kler również tłumaczy
> gwałcenie dzieci: "to dziecko sprowokowało". Od dawna tak tłumaczy.
> Po prostu zgapiłeś to od nich.

Nie wiem jakie Ty miałeś doświadczenia z klerem ale ja nie miałem z nimi
żadnych problemów. Może dlatego że tak zostałem wychowany iż nie
szukałem guza.

> Bo tłumaczenie pedofilów jest znane od dawna. Powtarzasz oklepane
> pedofilskie frazesy i twierdzisz, że to ty je wymyśliłeś :) Więc
> jeszcze raz ci wyjaśniam: nie jesteś pierwszym na świecie pedofilem
> i twoje brednie nie są niczym nowym.

Gdyby ludzie Nauki poddawali się dyktatowi takich twardogłowych
dyletantów jak Ty, to nie wolno byłoby prowadzić badań w obszarach,
które tradycjonaliści uważają za zakazane i dostępne tylko... im. W ten
sposób czują się lepsi gdyż mogą decydować o czyichś losach a ta władza
kompensuje chociażby odrobinkę i braki w... poczuciu własnej wartości.
Podobnie wydaje się Tobie, że jeżeli uda Ci się doprowadzić do zmiany
moich poglądów i sprowadzisz mnie na ścieżkę "Twojej cnoty" to poczujesz
się lepszy ode mnie, podreperujesz w ten sposób swoje niskie poczucie
własnej wartości. Walcz, walcz a może sam, bez zgnębienia mnie
nabierzesz dla siebie szacunku; bo na razie to chcesz się wspinać w górę
na moich barkach tak jak to czynią zazwyczaj kobiety wykorzystujące
mężczyzn. Ty chyba jesteś taką właśnie kobietą.

> Bo nie masz. Rozważano to wielokrotnie, od dawna, na wszystkie
> możliwe sposoby. Twoje brednie również.

To samo ja mogę powiedzieć o Tobie i świecie Twoich wyobrażeń zbudowanym
przez zakazowe wychowanie. Jesteś niezdolny do samodzielnego i
krytycznego myślenia. Bo krytyczne myślenie nie znaczy tylko
przyzwolenie na krytykowanie innych ale również obowiązek krytycznego
myślenia względem siebie. Tylko wtedy człowiek jest uczciwy jeśli taką
samą miarkę przykłada sobie jak i blizniemu. Ty jesteś nieuczciwy.

> I powiedział to ktoś, kto chce gwałcić własne dzieci. Jesteś
> kretynem.

Same epitety i inwektywy, a jakiejkolwiek krytycznej treści brak. ;-)

Powrotu do zdrowia życzę.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/