Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)

51. Data: 2015-05-15 19:23:57

Temat: Re: Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 18:27:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> Bardziej już jestem zdania, że "medycy" zbyt śrubują normy i jak nie
> pohamują w tym szaleństwie, to wszyscy, od urodzenia do zgonu, będziemy
> się lekami ładować.

A o coś innego chodzi ich [medyków] sponsorom?
3-]
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

52. Data: 2015-05-15 20:58:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 18:27, Qrczak pisze:

> A u palaczy większe ryzyko raka.
> Ale to nie palenie wywołuje raka.
>
> Znam kilka osób wręcz chudych za to z galopującym i całkowitym i LDLem
> oraz sporo grubasów z wzorcowymi wynikami. Dlatego spory do takich
> informacji mam dystans.

Oczywiście, są podobno i tacy, którzy mogą litrami pić wódę i nie wpaść
w alkoholizm ani nawet się nie upić. Jeśli komuś coś nie przeszkadza -
hulaj dusza.
Ja mówię jednak o jakiejś przeciętnej.

> Bardziej już jestem zdania, że "medycy" zbyt śrubują normy i jak nie
> pohamują w tym szaleństwie, to wszyscy, od urodzenia do zgonu,
> będziemy się lekami ładować.

Czy podwyższony poziom cholesterolu na coś szkodzi, w jakim stopniu - to
są już zupełnie inne kwestie. Mowa była o tym, czy dieta (sposób
odżywiania) ma na ten poziom wpływ. I właśnie propagowanie takich
informacji, że dieta nie ma większego nań wpływu, sprzyja "ładowaniu się
lekami". No bo jeśli nie możemy zadziałać talerzem, to pozostają leki
(jeśli uznamy, że zachodzi konieczność jego zmniejszenia).

Ewa

53. Data: 2015-05-15 21:03:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekami". No bo jeśli nie możemy zadziałać talerzem, to pozostają leki
> (jeśli uznamy, że zachodzi konieczność jego zmniejszenia).

Dieta ma jakiś wpływ, ale ja bym go tak bezkrytycznie nie (d)oceniała.

patrz ja - im gorzej jem, tym bardziej nie ma to wpływu na wyniki

54. Data: 2015-05-15 21:26:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 21:03, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-05-15 20:58, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Dieta ma jakiś wpływ, ale ja bym go tak bezkrytycznie nie (d)oceniała.

I słusznie. Mam nadzieję, że u mnie też nie wyczytałaś, że to jedyny
czynnik.

Ewa

55. Data: 2015-05-15 21:28:20

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2015 o 18:27 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

(...)
> Bardziej już jestem zdania, że "medycy" zbyt śrubują normy i jak nie
> pohamują w tym szaleństwie, to wszyscy, od urodzenia do zgonu, będziemy
> się lekami ładować.

Medycy?
Tu od dawna już ogon merda psem :)

--
Trefniś

56. Data: 2015-05-15 21:28:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 21:26, FEniks pisze:

> I słusznie. Mam nadzieję, że u mnie też nie wyczytałaś, że to jedyny
> czynnik.

Na te "inne czynniki" wpływu właściwie nie mamy żadnego, poza lekami.

Ewa

57. Data: 2015-05-15 22:32:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 21:03:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-05-15 20:58, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Dieta ma jakiś wpływ, ale ja bym go tak bezkrytycznie nie (d)oceniała.

Najgorzej sobie całe życie odmawiać tego, co się lubi, wydac fortunę na
nabijanie kabzy lekarzom i koncernom farmaceutycznym, a potem i tak, o
tempora, o mores, zemrzeć przez cholesterol.

58. Data: 2015-05-16 12:09:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 22:32, Ikselka pisze:
> Najgorzej sobie całe życie odmawiać tego, co się lubi, wydac fortunę
> na nabijanie kabzy lekarzom i koncernom farmaceutycznym, a potem i
> tak, o tempora, o mores, zemrzeć przez cholesterol.

Spokojnie. Świat jest taki urozmaicony, że można rozkoszować się
jedzeniem bez konieczności spożywania tłustych mięs oraz pięciu jaj na
śniadanie codziennie. Co ostatnio czynię, delektując się moimi
ulubionymi szparagami w sosie holenderskim (z żółtkiem, o zgrozo!). :)

Ewa

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?
Kiedy ziemniak zabija?