Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...

341. Data: 2009-10-12 10:30:07

Temat: Re: Jeśli Polański zasługuje na karę...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Yelo vel Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Może i tak, moze i nie. Lektura szkolna.
> Możesz mi ew. zarzucić, że nie jestem specjalnie odporny na polską
> edukację.

jeśli chcesz pokazać antysemityzm posiłkując się literaturą tworzoną na
zamówienie, to twoja sprawa. co wiesz o szczypiorskim?
polecam wywiad z grzegorzem braunem, autorem filmu - "szczypiorski,
errata do biografii"

342. Data: 2009-10-12 10:33:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> Jaaaasne ... ;)

Mruganiem nie wyżydzisz (wyszydzisz) :-)

> Bo Amerykański Wymiar Sprawiedliwości to nie ma już ważniejszych
> spraw na głowie i piętrzących się problemów wewnętrznych.
> Bo nawet w czasach kryzysu amerykański podatnik jest tak bogaty,
> że stać go na odgrzebywanie spraw sprzed trzydziestu lat ...

Teoretyzujesz stronniczo. Dziel i rządź. :)

> He, he ... Prawda jest taka, że za tym ZAWSZE stoi ktoś, konkretna
> osoba, która zatwierdza PRIORYTETY - bo to wszystko KOSZTUJE.
> I widzę dwie możłiwości: albo ktoś w Usiech tak właśnie postawił
> priorytety - i wtedy pytanie brzmi: dlaczego tak a nie inaczej ? Kaprys ?
> Rzucał kostką ?

Opisujesz siłę demokratów - rosną w siłę. Prawda.

> Szczególnie na sercu leży mu los 'dzieci gwałconych'
> przed trzydziestu laty, które po tym czasie nie są wcale skłonne
> podtrzymywać tezy o gwałcie ?
> Hmmm... A może to specyfika/błąd jakiegoś nowego
> oprogramowania optymailizującego koszty i ustalającego
> priorytety z automatu ?

Koszty faktycznie ponoszone są znikome. Wyrachowanie panie dzieju.

> A może ... A może to wcale nie USA, tylko ktoś 'życzliwy'
> w Europie, może w Szwajcarii zrobił Amerykańskiemu Wymiarowi
> Sprawiedliwości niedźwiedzią przysługę - żeby np. go skompromitować
> w opinii publicznej jako bezduszną maszynę ?

"On" tu jest kozłem ofiarnym na ołtarzu epokowych przeobrażeń.
Koniec stawiania się ponad prawem. Hollywoodzki bohater wykreowany
przez hollywoodzkich socjotechników - odchodzi do lamusa historii... :)

> A może jest antysemitą ? A może zwykłym nadgorliwcem poszukującym
> rozgłosu ? Może w Szwajcarii też się już nudzą z braku pracy ...
>
> Jest też oczywiście taka możliwość, że ktoś przydzielony do
> 'sprawy' właśnie dobrnął do celu, po wielu latach zmagań.
> Jest taka możliwość ...

hehehe
Nie wiesz co to jest emergencja, a ja nie będę Cię uświadamiał. :-)

> No popatrz, miłośniku mądrości i przeciwniku ataków personalnych.
> "Miłośnik też potrafi" - głosi nowa mądrość ludowa.

Czytaj zdanie, pod którym wkleiłeś powyższą projekcję - czytaj tyle razy,
aż zauważysz, że słowa "Poczytaj o urojeniach" nie oznaczają, że
Ty masz urojenia - bo masz urojenia dopóki w słowach "poczytaj"
widzisz coś innego niż to słowo znaczy... :)

> [...]
> Żyd pociąga w Usiech za sznurki Amerykańskiego
> Wymiaru Sprawiedliwości - czyli ze względu na istniejący
> PARADOKS. No bo cholera - 'wszyscy wiedzą przecież',
> że w Usiech za wszystkie sznurki pociągają Żydzi ... Czyżby
> stworzyli maszynę silniejszą od siebie, która zaczyna im się
> od spodu dobierać do tyłków ?
> Coś tam wspomniałeś, że Obama i jego Nobel mają z tym coś
> wspólnego ... He he ... Też niezły pomysł: Obama
> wpuścił świeże powietrze do AWS (Amerykański Wymiar
> Sprawiedliwości) i oczekuje 'szybkich efektów' ... Więc
> celują w medialne figury, żeby było dużo zamieszania,

Domysł z drugiej części jest logiczny, natomiast projekcja z pierwszej
to rozmydlanie czyli oszołomstwo.
W temacie dowodów nie ma mowy i nie może być mowy o dowolności:
gwałciciel pozostaje gwałcicielem niezależnie od tego co się komu
w główce uroiło.
fakt to fakt
dowód to dowód
A to A
Prawo natomiast służy temu by winny był ukarany, obojętnie jakiej
jest narodowości, jakich ma kolesi i jaki kapitał mają kolesie. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

343. Data: 2009-10-12 10:37:16

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamówienie, to twoja sprawa. co wiesz o szczypiorskim?
> polecam wywiad z grzegorzem braunem, autorem filmu - "szczypiorski, errata

Oki, nie pamiętam szczegółów. Pamiętam, że motyw 'karuzeli' wystąpił
nie tylko u Szczypiorskiego. Białoszewski ? Musiałbym poszukać ...

A tu masz dla odmiany kawałek Edwarda:

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> A niech se tam należą gdzie chcą. Polaków jest łatwo wynarodowić.
> Żydów się nie da obojętnie jakiego języka się nauczą.
> Żyd to Żyd

Fajne, nie ?

344. Data: 2009-10-12 10:40:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> "Miośnik też potrafi", he, he ...
> No ale może Twój dziadek miałby chociaż jakieś zdanie na temat
> czosnku, wszy, świerzbu i jako specjalista w tych sprawach
> miałby własne zdanie na temat filmu 'Pianista' ?
>
> Szkoda że nie żyje. Mógłbyś go wprost spytać, co myśli
> o twoich pomysłach ... Listopad idzie, zapal mu świeczkę
> na grobie (jeśli go w ogóle ma).

Nie zapomnij powiedzieć lekarzowi o swoim stosunku
do mojego dziadka. OK?
To może mieć znaczenie dla rozpoznania i przebiegu leczenia urojeń. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

345. Data: 2009-10-12 10:44:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Yelo vel Redart pisze:

> A tu masz dla odmiany kawałek Edwarda:
>
> Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
>
> Fajne, nie ?

dostrzegasz w tym antysemityzm?
ja - raczej podziw.

w ogóle to szerzej odpiszę ci ty zdradziecki turecki chuju trochę później.

346. Data: 2009-10-12 10:50:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydają Żydówkę Niemcom, ale hitlerowski oficer i drugi Niemiec (również
> przyzwoity człowiek, jak to Niemcy) wypuszczają kobietę na wolność i
> ratują jej życie, tyle że cały ten ich wysiłek jest długo­dystansowo
> bezowocny, bo ćwierć wieku później (1968) Polacy i tak ją załatwią we
> właściwy im sposób. Wszystko. To nie my -- to Polacy gnębili i mordowali
> Żydów! Czytelnicy za Odrą szaleli ze szczęścia. Superbestseller. Do
> dzisiaj Szczypiorski jest dla Niemców chlubą literatury XX -- wiecznej.
> Oczyścił Zygfrydów, ujawnił swym genialnym piórem prawdziwych antysemitów!

Należło by jeszcze dla porządku napisać, skąd wziął się antysemityzm w 20
wieku:
1. w Niemczech- ze szczególnym uwzględnieniem "czarnej dziury", w której
zniknęło złoto- francuskie reparacje za przegraną wojnę prusko- francuską
2. we Francji (jedyny europejski kraj w okresie międzywojnia z
usankcjonowanym prawnie antysekityzmem- do czasów Hitlera)
3. w Polsce- ze szczególnym uwzględnieniem forsowanej idei Żydolandu, a
także z postępowaniem żydów w stosunku do Polaków pod sowiecką okupacją

czy któremuś z etatowych filosemitów znane są jakieś fakty, które podałem?
Jest gotowy na uczciwą dyskusję? Redart nawet nie odniósł się do tego, co
pisałem o roszczeniach organizacji żydowskich poniżających Polskę. Jakież to
znamienne...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

347. Data: 2009-10-12 11:07:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> [...]

> pisałem o roszczeniach organizacji żydowskich poniżających Polskę. Jakież

Piszesz Chironie o wydarzeniach historycznych, a ja pisałem o tych
wydarzeniach, które historią się stają. Zacytuję:
Swojego czasu dwóch obywateli świata urodzonych w Polsce
o nazwiskach Bagsik i Gąsiorowski, korzystając z koneksji i układów
zarządzającej polskim kapitałem finansjery - wypompowało z banków
znaczną sumę pieniędzy, którą ulokowali w Izraelu.
Urodzony w Paryżu obywatel świata Raymond Roman Liebling
znany jako Roman Polański zasłynął jako gwałciciel nieletniej,
przez kilkadziesiąt lat unikający odpowiedzialności za swój postępek.
Obywatele świata nie działają w próżni - ktoś ich wspiera, promuje i chroni.
Obywatel świata Lew Rywin nazwał tę elitę określeniem:
"grupa trzymająca władzę" GTW.
Bagsik, Gąsiorowski, Polański, Rywin w pewien sposób stali się
"kozłami ofiarnymi" poświęconymi na ołtarzu sprawiedliwości
na zasadzie: "kowal zawinił - Cygana powiesili"
GTW ma się dobrze. :-)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

348. Data: 2009-10-12 11:16:06

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Koszty faktycznie ponoszone są znikome. Wyrachowanie panie dzieju.
Fakt ... Na razie wszystko na głowie Szwajcarów ...

> "On" tu jest kozłem ofiarnym na ołtarzu epokowych przeobrażeń.
> Koniec stawiania się ponad prawem. Hollywoodzki bohater wykreowany
> przez hollywoodzkich socjotechników - odchodzi do lamusa historii... :)
Ha, ha, ha ... Idealista ... Ciekaw jestem, kiedy ideał dosięgnie szczytów
i USA zacznie ścigać po całym świecie nawołujących do nienawiści
na tle narodowościowym - czyli np. za epitet 'śmierdzi czosnkiem'
będzie karać równie gorliwie, jak w Polsce karzą za obrazę uczuć
religijnych (jak przyklejenie męskiego przyrodzenia do krzyża).

> [...]
> Ty masz urojenia - bo masz urojenia dopóki w słowach "poczytaj"
> widzisz coś innego niż to słowo znaczy... :)

Hmmm... Przepraszam. A wiesz, ja czytałem kiedyś o genialnych uczniach,
którzy np. mieli niebywałe osiągnięcia w zapędzaniu swoich nauczycieli
w kozi róg. Taki jeden, nazywał się Twardy Skrobak, potrafił np.
wytrącić nauczyciela od historii z równowagi (to śmiałość genialnych jego
tez tak czyniła - tak były inteligentne pomimo oderwania od prawd
historycznych), a kiedy szacowny senior czerwieniał na twarzy - młodzik
wyciągał z kieszeni lusterko, stawiał na stole i mówił:
"Panie psorze, pan się tak zmęczył już tą historią, pan lepiej
poczyta o burakach albo lepiej o rozwielitkach - też czerwone".
Mówiąc krótko: Nikogo nie obrażał - a wszyscy czuli się obrażeni.
Doszło do tego, że genialność zachować Twardego Skrobaka
doszła do uszu samego Boga - nie mogło być inaczej, bowiem w okolicach,
w których spędzał czas nasz bohater wielka nierównowaga powstała
- wszyscy wielce się czuli obrażeni i pokrzywdzeni, a nie było nikogo,
kto by tego czynu czuł się odpowiedzialny i w sumieniu swym je nosił
jako obciążenie. Znalazł jednak dobrotliwy Ojciec na to wyjście.
Wprowadził lekcję WF'u. Odtąd zamiast zapędzać nauczycieli
w kozi róg, Twardy Skrobak codzień zmiękczał swoje członki na
przyrządzie zwanym 'kozioł'. A oceny z tego miał, jakie miał - każdy
się domyśli - wszak Bóg walory polotu nalał mu w głowę, a nie
w ciężką dupę ...

> W temacie dowodów nie ma mowy i nie może być mowy o dowolności:
> gwałciciel pozostaje gwałcicielem niezależnie od tego co się komu
> w główce uroiło.
Jasne. Wiesz, co to jest prawo oparte na precedensach ? To znaczy,
że jak Polański ma bardzo duże szanse wskazać, że nie ma jednej
definicji gwałtu i że w różnych okolicznościach różnie jest to oceniane.
Musi mieć tylko dobrze opłaconych prawników, którzy mają historyczne
wyroki w małym palcu.

349. Data: 2009-10-12 11:30:15

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostrzegasz w tym antysemityzm?
> ja - raczej podziw.
Edwardzie - to był podziw ? He, he ...

> w ogóle to szerzej odpiszę ci ty zdradziecki turecki chuju trochę później.

He, he ... :) Mnie się już trochę nie chce czytać ...
Uważacie, że film Polańskiego można odpowiedzialnie nazywać
'śmierdzący czosnkiem' - Wasza sprawa. Możecie pomijać
etymologię tego epitetu itp itd. i podtrzymywać zaproponowaną
przez Edwarda definicję 'śmierdzący czosnkiem oznacza, że ..."
- i uznawać ją jako adekwatną, podobnie zresztą jak
'parchaty, zawszony'.
Ja Turkiem nie chciałbym być - bo małe szanse na UE póki co.
A tak - proszę, jestem obywatelem Unii Europejskiej.
Mogę sobie pogadać z Niemcem i Francuzem przy jednym stole
i nie muszę nikogo na kolanach prosić o pozwolenie (wizę).

350. Data: 2009-10-12 11:31:00

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>