Re: Jest !!!

Data: 2003-03-30 22:03:48
Temat: Re: Jest !!!
Od: b...@o...pl

> Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> 1,50 m do
>

> Obawiam sie, że ono ma ok. 3 m. głębokości. Muszę jutro zmierzyć. Może
> jednak wyolbrzymiam jego głębię, bo sama liczę zaledwie 152 cm.:).
> :(.
> pozdr.serdecznie
> Goldie> >

3metry! Toż to lej po bombie:)))
Zagoń chłopów do roboty.Niech tą glinę ładują na ciężarówkę
i wywiozą gdzie pieprz rośnie.Szkoda gleby macierzystej.Z gliny
(choćby nie wiem co)nie zrobisz pruchnicy.Żaden torf(zresztą drogi),
żadne nawożenie,nic jej nie poprawi.Po deszczu będzie maziste
nie przepuszczające wody błotko,w czasie suszy twarda skorupa.

Zrób jak mówię,a będziesz zadowolona,z czasem szczęśliwa.

Pozdrawia boletus