Jest całkiem nieźle

71. Data: 2009-12-08 21:42:40

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
news:hfmhih$i5m$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Towarzysz towarzyszkę.......:D
> Towarzystwa Wzajemnej Adoracji ? :D :D :D

Chciałabyś abyśmy się poprzyadorowywalili? ;D
Edi zaciekawiuny ;)

72. Data: 2009-12-08 21:47:34

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> Chciałabyś abyśmy się poprzyadorowywalili? ;D
> Edi zaciekawiuny ;)
Eeeee mmmm... nie wiem.... ;)
Jakas propozycja?

73. Data: 2009-12-08 21:53:03

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tam nie wiem, z czego robią dopieszczacze dla "szczęśliwych"
> piszących
> porno... Może i z węglika tytanu. Może i wielkie.
> --
>
> Ikselka.

Łolaboga, ale tekścior :D :D :D
Dajesz Ixia, dajesz :)

74. Data: 2009-12-08 21:55:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Eeeee mmmm... nie wiem.... ;)
> Jakas propozycja?
Rzut monetą. hmm? :)

75. Data: 2009-12-08 22:02:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Łolaboga, ale tekścior :D :D :D
> Dajesz Ixia, dajesz :)

Ciesz się, ciesz. Tobie wyzwiska na appmie muszą wystarczyć za faceta :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

76. Data: 2009-12-08 22:50:02

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> Rzut monetą. hmm? :)

To rzucaj :D

77. Data: 2009-12-08 22:51:12

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesz się, ciesz. Tobie wyzwiska na appmie muszą wystarczyć za faceta :>

A dlaczemu ? ;>
Ja tam nie uznaję zwęglonego chłopa ;P

78. Data: 2009-12-09 00:48:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> A czy będzie obiektywna?
> Ocenią nas potomni - nic się nie martw ;)

Jaka obiektywna? Moja! :)
Moi potomni już mnie oceniają.

michał

79. Data: 2009-12-09 00:59:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> michale- jeszcze raz: problem w tym, że nie oceniasz poglądów i postaw
> ludzkich, a oceniasz konkretnych ludzi. Powtarzam się- wiem, ale czy
> naprawdę nie dostrzegasz różnicy? Ocena postaw jest ok- ocena ludzi
> nie. Jest na ogół fałszywa.

Powtarzanie się, to Twoja maniera, ale mniejsza z tym.
Dostrzegam różnicę. Oceniam ludzi pod kątem ich autoprezentacji, według
swoich kryteriów. Ty możesz te opinie uważać za fałszywe, ale to nie jest
ogół. Ocenianie ludzi jest ok. Co Ci do głowy strzeliło, że nie jest!
Wszyscy oceniamy. :)
Nie da się nie oceniać, skoro z kimś się rozmawia. Jest relacja - jest
ocena. Nie ma relacji - nie ma oceny. Hello! Obudź się! :)

michał

80. Data: 2009-12-09 01:10:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> Oj tak.
> Czasami oceniamy człowieka po jego zachowaniu, a nie wiemy, co tak
> naprawdę w nim w środku siedzi i dlaczego zachowuje się tak, a nie
> inaczej. To wszystko to tylko pozory.
> Ani my nie jesteśmy w stanie okreslić siebie - bo nie jesteśmy
> obiektywni. Ani nikt bliski czy obcy nie ejst w stanie nas ocenić -
> bo tak naprawdę nas nie zna.

> "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono"

Dobrze napisałaś. To jednak nic nie zmienia, że i tak oceniamy. Dla własnej
potrzeby (aby podjąć decyzję o rodzaju nawiązywanej relacji), czasem dla
potrzeby innych (ploteczki, ostrzeżenia).
Oceny są subiektywne i dla równowagi psychicznej każdemu oceniającemu
niezbędne. Na ocenianego zaś po tym, kiedy takie sub-opinie do niego
docierają, mają wpływ kształtujący samoocenę. W te albo wewte. Lustro
społeczne to się nazywa. :)

michał

Hop! Ša! Ša!
DOPIERO CO...