Re: Jestem dumna jak paw...

Data: 2004-06-10 16:50:55
Temat: Re: Jestem dumna jak paw...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ca9t8p$76o$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Dzięki wszystkim za zainteresowanie :). Mimo Bożego Ciała powlekłam
bachora
| i psa do ogrodu. Udawałam, że nic nie robię, że tylko od niechcenia
macham
| grabiami poprawiając rozkopaną przez psa ziemię.

Ja spacerując schylałam się również od niechcenia i wyrwałam trochę chwastów
i dwie rutewki:-)))) No i podlałam świeżo posadzone cynie i więdnącego
wawrzynka.

| Zmieniłam koncepcję. Nie będzie krokwi dachowych,
| bo one tylko na fotografii wyglądają ładnie, tylko wyłącznie biały kamień.

ROTFL! Witaj w klubie:-)
Ja się z kolei zastanawiałam, czy nieudaną piwonię drzewiastą wyrzucić od
razu na kompost, czy też na razie do donicy. I jak poprzesadzać dzwonki,
ostróżki, tojeści, bodziszka i wiązówki, żeby "zagrało".

Pozdrawiam, Basia.