Re: Jesus - pytanie

Data: 2004-12-29 20:52:42
Temat: Re: Jesus - pytanie
Od: Jesus <n...@p...onet.pl>

Użytkownik Pyzol napisał:

> "Jesus" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> A adres tez z tego, z czym sie utozsamiasz? A z ktora jego czesci bardziej?
>
> Kaska

ha ha.... czy to Cię naprawdę intersuje? :)

Świata nie da się zmierzyć liczbami - ludzie mają swoje nieidealne
modele. Ja widzę w sobie zagadkę.
Widzę że czuję swoje istnienie, wszystko jest dla mnie równie
niezrozumiałe, odsuwam się od pojęć których nie mogę połączyć ze
wszystkim, a tak ludzkie umysły rozumują zlepiają jedną informacje do
konktekstu pojęć. Ten język wyobraźni zawsze jest jeden, jest logiczny,
ścisły w swoich zasadach, ale nie pozwala sprecyzować z czym się
utożsamiam.

Myśli służą tyko do analizy, czyli rozdrobnienie czegoś na elementy
i połączenie ich zależnościami. Abstrakty odwołują się do naszych
doświadczeń, a gdyby nie nasze zmysły - ich odczuwanie nawet nie
moglibyśmy myśleć.

To z czym się utożsamiam wykracza poza moją analizę abstrakcyjną.
A jeśli nie mogę tego zobaczyć wyobraźnią tym bardziej nie mogę tego
Tobie przybliżyć werbalnie.