Jezuita papieżem Franciszkiem

101. Data: 2013-03-14 14:58:55

Temat: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 15:45, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Zgadzam sie. Prosba o nieobrazanie, bycie spojnym
> oraz prosba nie wyzywanie rozmówców od przygłupów!
>
> Druch
Dość zakłamanej propagandy obłudy

102. Data: 2013-03-14 15:20:33

Temat: Re: Jezuita papiezem Franciszkiem
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

>Ja takich ludzi uwazam za glupcow.
>A takich ksiezy za niegodnych sprawowania poslugi.
>I zapewne miedzy innymi tym sie roznimy.
Wtedy chcialo mi sie smiac, ale szybko zrozumialem. Naprawde Zrozumialem.
Ten prosty czlowiek po prostu czul, ze Kosciól to przede wszystkim jego
relacje, wiezi z Bogiem, ze zmarlymi przodkami i z zywymi ludzmi. Majac
problemy z jednym czlowiekiem- nie wyrzuca wiezi do smieci- tylko stara sie
je naprawic. To danie w morde to jeden z jego sposobów naprawy. Nie mówie,
ze dobry czy zly. Mówie, ze wspanialy czlowiek rozumial to, czego ja wtedy
ani troche. I jak bardzo mu na tym zwiazku zalezy- tak bardzo o niego sie
stara. Odchodzac- traci wiez- a takze mozliwosc zmiany czegokolwiek. Jesli
mu zalezy na zwiazku- tak czy siak musi wrócic. To po co odchodzic?

>KK nie chroni swoich wiernych.
>On ich bezczelnie wykorzystuje.
>I nawet nie o dobra materialne mi chodzi,
>a o zawlaszczanie mentalne.
Nie chroni, piszesz? No to imaginuj sobie, Wacpanno- ze nie ma instytucji
Kosciola. Przy tak silnym parciu na zniszczenie Kosciola, rodziny,
podstawowych zwiazków miedzyludzkich- jak dlugo by przetrwaly te resztki
normalnosci w Europie? Kto by stanal w obronie moralnosci, rodziny- zeby
sie z nim panstwowe instytucje liczyly? Znasz kogos takiego? IMO- wielu
ludzi dopiero wtedy by sobie zdalo sprawe z tego, ze mimo wielu
niedoskonalosci- to panstwo jest niezbedne do obrony wiernych.

--
Demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

103. Data: 2013-03-14 15:26:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 16:20, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> --
> Demokracja to rzady osl w, prowadzonych przez hieny

Kościół jest niemoralny ponieważ krzywdzi ludzi jak homo i innych
swoimi tezami wyciągniętymi z choroby umysłowej bo w żaden sposób homo
nie zagrażało rodzinie jak i nie zagraża. Tak więc propaganda
nienawiści TO NIEMORALNOSC.

104. Data: 2013-03-14 15:57:13

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 15:56:51 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> I czego kurwo kłamiesz masz obłudny świński ryju podane że jest
> szwecja przed edukacje o naniższym wskaźniku i były wklejki
> specjalistwów. Dość zakłamanej propagany kurwy obłudnej.

Stop z buractwem i chamstwem na grupie!
Argumenty zamiast agresji i bluzgów!

Druch

105. Data: 2013-03-14 16:23:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu czwartek, 14 marca 2013 15:56:51 UTC+1 użytkownik glob napisał:

>Argumenty zamiast agresji i bluzgów!

Na argument o specyficznym trybie liczenia przestepstw przez policje
szwedzka, innym niz wpozostalych krajach odpowiedzieliscie sobie rechotem z
Chironem.

Po co Ci argumenty?

106. Data: 2013-03-14 16:40:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 04:13:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
pchał w najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

indeksie koscielnym, mimo jego rzekomego nieistnienia...

terenem dzialan misyjnych owego Franciszka Ksawerego, na ktorego to imie raczej niz
na franciszka z Asyzu wskazuje wybór Bergolia).

> Taa kolejny oszołom , z tego co Hanka sprawdzał to donosiciel co
>
> świadczy o zerwanych więziach z ludźmi w imie ideologii a ja w radio
>
> słyszałem że zaciekły zwalczać prostytucji, czyli więcej jeszcze
>
> zboczeńców bo prostytutki mają tą szczególną rolę rozładowania napięć
>
> seksualnych, czyli ich profesja to często zdrowie psychiczne
>
> społeczeństwa bo jest mnóstwo samotnych, rozwiedzionych itd.

No i dobrze! Bóg wiedział kogo dla ciebie mają wybrać! Widać taki ci papek jest
potrzebny -żebyś się miał na kogo wkurzać i odreagowywać swój niezaspokojony instynkt
seksualny ;P

107. Data: 2013-03-14 16:45:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 15:50:28 UTC+1 użytkownik Fragile napisał:
> Dnia Thu, 14 Mar 2013 07:44:07 -0700 (PDT), m...@g...com
>
> napisaďż˝(a):

> Tobie wszystko rybka.

A bo to rybka zły symbol? ;P
Zdjęcie trzymam do lepszych czasów.

108. Data: 2013-03-14 17:01:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 17:40, m...@g...com wrote:

> [...]
potrzebny -żebyś się miał na kogo wkurzać i odreagowywać swój niezaspokojony instynkt

Ja jestem dojrzały a niedojrzałość, która potrzebuje nowego tatusia -
stalinka z buciorami nam do majtek wchodzi i to jest nienormalne.

109. Data: 2013-03-14 17:04:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 16:57, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Stop z buractwem i chamstwem na grupie!
> Argumenty zamiast agresji i bluzgów!
>
> Druch

Stop z nienawiścią , kłamstwem i buractwem na grupie , bo ile w oczy
będzie tak kurwa kłamała jak Duchy z propagandy wielkiego zakłamańca,
stop ze skrajną patologią.

110. Data: 2013-03-14 17:08:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzi dopiero wtedy by sobie zdalo sprawe z tego, ze mimo wielu
> niedoskonalosci- to panstwo jest niezbedne do obrony wiernych.

Za wiki:

Chrześcijaństwo jest obecnie najliczniej reprezentowaną religią na
świecie.
Wyznawane jest obecnie przez ok. 33% ludności świata. Wśród blisko 2,5
miliarda chrześcijan wyróżnia się (dane z 2011):
ok. 1,16 mld katolików,
ok. 1,04 mld protestantów, w tym:
ok. 612 mln charyzmatycznych,
ok. 426 mln klasycznych,
ok. 271 mln prawosławnych,
ok. 87 mln anglikanów,
ok. 35 mln chrześcijan należących do pozostałych odłamów.

Czy naprawde jestes pewny, ze pozostałe 67 procent
to osobniki absolutnie niemoralne, nienormalne, zyjace
bez rodzin albo w zwiazkach homo, i tak dalej, i tak dalej?

Bo dokladnie to wynika z Twojej ognistej obrony Kosciola.

pytanko
Globek - pytanie o seksualnosc
Papież abdykował bo został skazany na 25 lat więzienia za ludobójstwo
Kaplica Sykstyńska.
Dlaczego tak jest?