Joannie Szczepkowskiej

31. Data: 2009-05-14 09:10:42

Temat: Re: Joannie Szczepkowskiej
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 00:23, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> szok! juz nawet miejscowe lodziary nie dorownuja ci polotem?
> zreszta, ktoby mogl sie rownac z taka kurwa - to jest wiec pierwszy
> dzien twojego samotnego zdychania blacharo.

Spadaj, ptasi pomiocie.

32. Data: 2009-05-14 09:11:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 11:07, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:a03b4ce3-2bc4-4f97-8821-9a06742a891e@
g19g2000vbi.googlegroups.com...

> Twoja kura musi iść zarobić - na ciebie, siebie i swoje waciki.
>
> To jest w każdym związku, tylko rodzaje prac są różne...
> Stąd wspieram twoją opinię o aktorach i innych ekranowych pracownikach tv -
> jest to praktycznie zwykła prostytucja po za ekranem.

I na.

33. Data: 2009-05-14 09:17:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
tv -
> jest to praktycznie zwykła prostytucja po za ekranem.

Na ekranie mentalna, nie liczę bowiem pornosów na "4"

34. Data: 2009-05-14 22:15:53

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem jeszcze mi się wydaje, że warto gadać z półgłówkami, ale
> zapominam, że dorosłe półgłówki są niereformowalne - sam jesteś
> przykładem, bo ciągle chcesz się czepić, choć nie dosięgasz. Czep się
> tramwaju.

> Tfu, znowu gadam z półgłówkiem. Nauczycielstwo jednak pozostawia na
> człowieku silne piętno (prócz stresowych zmarch, których nabyć nie
> zdążyłam), ale jest jedna korzyść po wyjściu z tego paskudnego
> zawodu: że półgłówka rozpoznaje się od razu, po oczach, w pierwszym
> zetknięciu, a trzeba przyznać globkowi, że z nim jednak zeszło mi

Bardzo soczystą masz Tę wymowę!... Powinnas pamiętać, że jak plujesz, to
na swój klawikord.
Z tego co relacjonowałaś kiedyś o swojej przygodzie ze szkolnictwem, jak
pamiętam, byłaś nauczycielką ale nauczycieli. Dlatego Cię wypieprzyli
stamtąd, bo byłaś nieznośna lub też musiałaś się podać do dymisji. :DDD
I to właśnie "powołanie" Ci zostało na stałe, jak widać.

michał

35. Data: 2009-05-14 22:55:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 00:15:53 +0200, michał napisał(a):

> Bardzo soczystą masz Tę wymowę!... Powinnas pamiętać, że jak plujesz, to
> na swój klawikord.

Suchy jest. Sprawdziłam. Za to ty mokry - kapiesz pod mój leżak ciągle.
Bardzo mi się spodobała ta twoja wizja, muszę przyznać.

> Z tego co relacjonowałaś kiedyś o swojej przygodzie ze szkolnictwem, jak
> pamiętam, byłaś nauczycielką ale nauczycieli.

Nigdy tak nie pisałam, pisałam wyraźnie, że pracowałam w szkole podstawowej
(nie jednej, lecz nawet w 3). Z twoją pamięcią, jak i z seksem, cos ntg.

> Dlatego Cię wypieprzyli

Nie, michasiu: sama zrezygnowalam, po prostu nie wróciłam po urlopie
zdrowotnym, i to tylko dlatego, że miałam dosyć harówki oraz dlatego, że
korzystniej dla naszych finansów i życia - o dziwo - kiedy jestem w domu.
Ty swoją żonę nadal do roboty gonisz, a sam się w necie z wirtualnymi
klaczkami kumasz, które cię podniecają bezpiecznie, bo nie musisz im
niczego robić ;-PPP
Żona o niczym nie wie, wymagań nie ma, śpi umordowana. Biedna kobieta.

> stamtąd, bo byłaś nieznośna lub też musiałaś się podać do dymisji. :DDD
> I to właśnie "powołanie" Ci zostało na stałe, jak widać.

To durne wnioskowanie wyłącznie na podstawie twojej
szwankujacej/tendencyjnej pamięci. Zdarza się.

36. Data: 2009-05-14 23:52:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Suchy jest. Sprawdziłam. Za to ty mokry - kapiesz pod mój leżak
> ciągle. Bardzo mi się spodobała ta twoja wizja, muszę przyznać.

Jakby Ci się spodobała, to byś jej nie przerabiała po swojemu.

> Nigdy tak nie pisałam, pisałam wyraźnie, że pracowałam w szkole
> podstawowej (nie jednej, lecz nawet w 3). Z twoją pamięcią, jak i z
> seksem, cos ntg.

Co Ty wiesz o swoim pisaniu?... :D

> [...]
> zdrowotnym, i to tylko dlatego, że miałam dosyć harówki oraz dlatego,
> że korzystniej dla naszych finansów i życia - o dziwo - kiedy jestem

Pisałaś. Sarkałaś na swoich kolegów i koleżanki w gronie. Pouczałaś ich,
a oni Cię za to nie lubili. To musiała być faktycznie harówka. Jak
wchodziłaś do pokoju nauczycielskiego, to milkły rozmowy. W takiej
atmosferze - tylko dymisja.

> [...]
> nie musisz im niczego robić ;-PPP
> Żona o niczym nie wie, wymagań nie ma, śpi umordowana. Biedna kobieta.

Coś w tym złego?

> To durne wnioskowanie wyłącznie na podstawie twojej
> szwankujacej/tendencyjnej pamięci. Zdarza się.

Jak sobie chcesz.

michał

37. Data: 2009-05-15 18:45:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> niczego robić ;-PPP
> Żona o niczym nie wie, wymagań nie ma, śpi umordowana. Biedna kobieta.

No! Spać trzeba chodzić wypoczętym!

Qra

MYDLO
Związkowe święte krowy na celowniku