Re: Jolka Jolka

From: Scalamanca <z...@N...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Jolka Jolka
Date: Sat, 21 Aug 2004 17:13:34 +0200

Maciej Bogucki pisze w news:cg5t7p$63v$1@atlantis.news.tpi.pl

> Narzekamy, że 'Nas nie akceptują', czy my sami tak na prawdę wzajemnie
> się akceptujemy? Ile osób ucieka z tej grupy?

Trzeba się zastanowić nie ile, ale DLACZEGO...

Na pewno nie z powodu netykiety. Może dlatego, że są traktowane
tak jak ostatnio teaktuje ludzi jolka jolka?

Nie będę się wypowiadać za innych, ale dla mnie rady nt.
netykiety są oczywiste i normalne (nie pisze się na grupe, ZANIM
się nie wie jak), natomiast dopatrywanie się dwuznaczności,
drugiego dna, projekcje, sugerowanie czegoś, co nie padło, czegoś,
co nie jest prawdą i obrażanie interlokutorów... hm... może
Ciebie, Macieju, to nie drażni. Mnie owszem. I nie ma dla mnie
znaczenia, kto się tak zachowuje. Jolka jolka, osoba niesprawna
ruchowo, czy umysłowo, może nawet sam prezydent - brak kultury
osobistej (notoryczny, bo jakieś pojedyncze wpadki, jak już ktoś
zauważył, zdarzają się każdemu pewnie) prezentowany BEZ POWODU
akceptowany przeze mnie nie będzie. Gabi obserwuję już od paru
tygodni, szansę na dopasowanie się do grupy, do netykiety i zasad
tu panujących - już miała. Nie wykorzystała jej. Teraz może pisać
swoje posty technicznie idealnie - jeśli za techniczną
sprawnością nie idzie zwyczajny szacunek dla innych ludzi, to ja
nie chcę z nią dyskutować. Stąd mój PLONK dla niej.

--
Pozdrowieństwa,
Scally