Re: Jolka Jolka

Data: 2004-08-21 16:02:23
Temat: Re: Jolka Jolka
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl>

Lech Dubrowski pisze w news:cg7rbd$d5q$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja tez juz kiedys pisalem, ze nie znam nikogo takiego kto zawiozlby mnie
> gdzies i byl tam ze mna "za dziekuje".

Nie za dziękuję, tylko za 3000 (tyle kosztował busik 2 lata temu).

> Uogolnilem odpowiedz bo jak juz
> wczesniej napisalem wyjazd do Ustronia mnie nie interesuje.

Ale pomarudzić i poużalać się, napsuć krwi innym jest fajnie. ;>
[uogólniłam, więc nie czuj się wyindywidualizowany ;-)]

Wszystkich zjazdowiczów pozdrawiam najserdeczniej! Nie tylko tych
z Ustronia. Także tych z Grotnik, z Wisły, i skąd tam jeszcze.
Trzymajcie się i uważajcie, bo nieobecni na zjazdach chcą Wam
odebrać władzę nas grupie! ;>

--
Pozdrowieństwa,
Scally