Gdzie jest Bogusław??????

11. Data: 2001-05-10 13:45:11

Temat: Re: Gdzie jest Bogusław??????
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krysia napisał(a):

> Niestety moje przypuszczenia sš ciemnymi kolorami pisane.
> Zakupił młynek do gałęzi i .....

Myślisz???? To Twoje "i....." złowróżbne jest. I przerażajšce! Bšdźmy
jednak pełni dobrych nadziei....

> Gdzie jest Boguś ?!?!?!?!

No właśnie? Gzieżeś jest Bogusławie?????
Pozdrawiam :-)))))))))))
Janusz

12. Data: 2001-05-11 07:24:41

Temat: Re: Gdzie jest Bogusław??poszukiwań dzień II
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

No to ja może już powiem prawdę. Bogusław tu jest przez cały czas. Tylko
pod jaka postaciš????? Botanicus bawił go krótko. Za to od półtora roku
bawi się świetnie udajšc winoroślowego świra pod nazwiskiem Janusz
Czapski. Nikt nigdy go przecież nie widział. :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2001-05-11 08:53:18

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

(...)
> Za to od półtora roku
> bawi się świetnie udając winoroślowego świra pod nazwiskiem Janusz
> Czapski. Nikt nigdy go przecież nie widział. :-)))))

Bardzo prawdopodobne, albo skrył się pod pseudonimem "Krysia".
Pozdrawiam Krystyna.

14. Data: 2001-05-11 13:10:14

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"No właśnie, co z Bogusławem?"

No coz, musze Wam sie przyznac do pewnego zaskakujacego odkrycia. Wracam
wlasnie znad jeziora Malawi w Afryce poludniowo-wschodniej gdzie w czasie
nurkowania w celu obserwacji zwyczajow godowych fascynujacych ryb zwanych
pielegnicami, spotkalam jakiegos dziwnego faceta. Z uporem maniaka zbieral
napotkane po drodze okazy roslin z rodzaju Vallisneria, zupelnie nie
interesujac sie przeplywajacymi obok rybami. Teraz dochodze do wniosku, ze
belkot jaki z siebie wydal wraz z chmura balonikow powietrza, mogl
przypominac slowo "Boguslaw". Wowczas niestety nie bylam w stanie dociec o
co wlasciwie mu chodzi ;-))))

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.Malawi.PL

15. Data: 2001-05-11 15:21:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenna Kielan <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dgob2$h2o$...@n...tpi.pl...
> [...]
> belkot jaki z siebie wydal wraz z chmura balonikow powietrza, mogl
> przypominac slowo "Boguslaw". Wowczas niestety nie bylam w stanie dociec
Czyżby tak dalece uległ mimikrze do pielęgnicowatych, że trzymał swoje
roślinki w buzi?
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

16. Data: 2001-05-11 19:25:56

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "krycha" <k...@p...onet.pl>
Subject: Re: Gdzie jest Bogusław??poszukiwańdzień
II

> Bardzo prawdopodobne, albo skrył się pod
pseudonimem "Krysia".
> Pozdrawiam Krystyna.

Protestuję i wzywam na świadka Basię Kulesz.
Chlip, chlip, znowu mi nie wierzą .... buuuuu :))

Krysia

17. Data: 2001-05-11 21:09:27

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby tak dalece uległ mimikrze do pielęgnicowatych, że trzymał swoje
> roślinki w buzi?
> ;-)))

Moze dla wiekszego bezpieczenstwa faktycznie sie przeobrazil. Niewiele jest
roslinek w tym pieknym jeziorze a pyszczaki uwielbiaja je podjadac na
dodatek ;-) Poza tym, mimikra taka moglaby byc dla Boguslawa niezwykle hm...
barwnym epizodem w zyciu - w koncu pyszczaki sa bajecznie kolorowe ;-))

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.Malawi.PL

18. Data: 2001-05-12 05:42:28

Temat: K.K. na krzestnego
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A co z Piotrem?

Głowę ma zajętą sprawami zawodowymi.
Przy okazji: budka zawieszona "z Twojej inicjatywy" została zasiedlona przez
sikory bogatki.
KRZYSZTOF KOTERBA NA OJCA CHRZESTNEGO!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

19. Data: 2001-05-14 05:21:22

Temat: Re: K.K. na krzestnego
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> Głowę ma zajętą sprawami zawodowymi.

Ktory?

> Przy okazji: budka zawieszona "z Twojej inicjatywy" została zasiedlona przez
> sikory bogatki.
> KRZYSZTOF KOTERBA NA OJCA CHRZESTNEGO!

Przyjmuje :-) Kiedy chrzciny?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

20. Data: 2001-05-14 08:35:58

Temat: Re: Gdzie jest Bogusław?? - dzień V
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Pišty dzień trwajš poszukiwania Bogusława z rezultatem marnym. :-((((
Coraz bardziej sie martwię :-(
Czym? Ano brakiem Waszej troski o los Bogusława.
A i brakiem erupcji fantazji. A jest okazja...... :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Żywopłot z ligustra z patyczków- sadzić teraz ?
Świerk bez stożka wzrostu - co robić?
Ściółkowanie róż
Dużo pytań
zarodniki boczniaka