KFC i twister

1. Data: 2001-05-06 13:04:37

Temat: KFC i twister
Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio uleglem reklamie i udalem sie do KFC na bahama Twister. W sumie
takie sobie ale rewelacyjny jest placek w ktory to zawijaja. Moze ktos wie
jak robi sie taki placek.
Pozdrawiam
Sebek

1. Data: 2001-05-06 22:09:52

Temat: Re: KFC i twister
Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są kupne tortille... tych w KFC też raczej sami nie pieką.

GreGG

1. Data: 2001-05-07 09:06:04

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio uleglem reklamie i udalem sie do KFC na bahama Twister. W sumie
> takie sobie ale rewelacyjny jest placek w ktory to zawijaja. Moze ktos wie
> jak robi sie taki placek.

Jeju, to ja chyba byłam w innym KFC, a może to była całkiem inna firma tylko
z tym samym logo? ;)
Wybraliśmy się z mężem na szybkie żarełko w przerwie między zakupami. Ja
wzięłam twistera a mąż jakiś zestaw (kurczak panierowany łagodny i na
ostro). Twister był pełen majonezu, nie wiem co było jeszcze bo majonez
przesłaniał sobą wszystko a ten placek (ponoć nazywa się to tortilla nie
wiedzieć czemu) wygląda jak naleśnik a smakuje jak naleśnik z tektury. Z
kolei kawałki kurczaka były obłożone taką ilością panierki, że w każdym
kawałku najwyżej 50% to było mięsko. W dodatku smażone to było chyba na
głębokim oleju, bo dosłownie ociekało tłuszczem. Mąż zjadł dwa kawałki w
trudem i stwierdził, że więcej nie ruszy bo chyba zwymiotuje. Najogólniej
mówiąc ochyda do kwadratu, oboje odchorowaliśmy tę wizytę solidnie a raczej
nie należymy do ludzi o wrażliwych żołądkach. W każdym razie z KFC jesteśmy
wyleczeni na dobre. Prędzej padniemy z głodu niż zajrzymy tam jeszcze raz.

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-07 09:10:02

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "serw" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam
> Sebek

Pozdrawiam. Wreszcie ktos z "dzialu KFC", kto pyta o cos innego niz panierka
:)

Jader

1. Data: 2001-05-07 09:24:57

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldik <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
W każdym razie z KFC jesteśmy
> wyleczeni na dobre. Prędzej padniemy z głodu niż zajrzymy tam jeszcze raz.

Jesli juz mowimy o tego rodzju zarciu to bylam ostatnio w McDonalds - po raz
pierwszy na czyms konkretnym - chadzalam tam czasem na lody. Kupilam zestaw
z sajgonkami i szybko tego pozalowalam. Ogolne wrazenie: ocieka tluszczem,
bez smaku, warzywa w srodku maxymalnie sztuczne, sos slodko kwasny podany do
tego dania ma pewnie kilkuletni okres trwalosci.
Ktos kiedys tu mowil, ze do strawienia tego zarcia konieczna jest CocaCola -
potwierdzam. Zapchalam sie na pare godzin, ale to byl to jedyny plus.

Asia

1. Data: 2001-05-07 09:47:37

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> tego dania ma pewnie kilkuletni okres trwalosci.

Wniosek - zbojkotować to parszywe, sztuczne w 2000% jedzenie i NIE POZWALAĆ
tego jeść dzieciom!!!

pozdrawia Was wróg wszelkich fast-foodów
Basia

1. Data: 2001-05-07 09:54:17

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wniosek - zbojkotować to parszywe, sztuczne w 2000% jedzenie i NIE
POZWALAĆ
> tego jeść dzieciom!!!

Nie tylko dzieciom. Dorosłym to przecież też na zdrowie nie wychodzi. Ani to
smaczne ani zdrowe, a do tego kosztuje. Idiotyzm! Wiwat bary surówkowe!!

> pozdrawia Was wróg wszelkich fast-foodów
> Basia

Dołączam się do wrogości :)

1. Data: 2001-05-07 09:54:44

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Wniosek - zbojkotować to parszywe, sztuczne w 2000% jedzenie i NIE
POZWALAĆ
> tego jeść dzieciom!!!

:))
Ja zasadniczo bojkotuje - jak pisalam - po raz pierwszy jadlam tam cokolwiek
i to tylko dlatego, ze bylismy "w trasie" i reszta grupy chciala do McD.

Asia

1. Data: 2001-05-07 10:09:26

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldik" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> POZWALAĆ
>
> Nie tylko dzieciom. Dorosłym to przecież też na zdrowie nie wychodzi. Ani
> smaczne ani zdrowe, a do tego kosztuje. Idiotyzm! Wiwat bary surówkowe!!

Otóż to, takie bary, to dobre rozwiązanie dla tych, którzy muszą zjeść na
mieście.

Miałam na roku kumpli, którzy dorabiali sobie pracując w Burger Kingu i Mc
Donaldzie i wszystkim znajomym stanowczo odradzali jedzenie tam
czegokolwiek, bo widzieli jak i z czego przygotowuje się to "jedzenie".

Sądzę, że każdy, kto choć trochę troszczy się o swoje zdrowie nie będzie nic
jadł w tych lokalach, ale najgorsze jest to, że rodzice własnym dzieciom
dają pieniądze, by tam coś zjadły zamiast obiadu, to po prostu tragedia.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-07 11:08:28

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał ...

> Użytkownik "Aldik" <a...@g...pl> napisał ...

I inni też napisali...
[ciach opisy wszelakich niestrawności i zniesmaków]

W sumie co się dziwić przecież to wszystko, to FaskFkwudztwo...

Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

petits oignons blancs (cebulki)
zupa czosnkowa
watrobki drobiowe wykwintnie - prosba o przepis
Re: granola? co to?
ziemniaki w mundurkach