KOMORKA A BOL GLOWY

1. Data: 2000-12-11 12:17:47

Temat: KOMORKA A BOL GLOWY
Od: "Mzet" <z...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy wiecie moze o jakims rankingu aparatow telefonicznych, ktore "sieja"
najmniej? Chodzi o bol glowy rozmawiajac przez komore.

Pozdrowka
MZ

2. Data: 2000-12-11 15:32:57

Temat: Re: KOMORKA A BOL GLOWY
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mzet wrote:

> Witam!
>
> Czy wiecie moze o jakims rankingu aparatow telefonicznych, ktore "sieja"
> najmniej? Chodzi o bol glowy rozmawiajac przez komore.

Jedynie badania szkodliwosci komorek sponsoruje w Europie brytyjski
rzad.
Maja strone www i tam poczytaj szczegoly.
J.

3. Data: 2000-12-12 07:32:39

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mzet <z...@f...poltronic.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a34c505$...@n...vogel.pl...
> Witam!
>
> Czy wiecie moze o jakims rankingu aparatow telefonicznych, ktore "sieja"
> najmniej? Chodzi o bol glowy rozmawiajac przez komore.

Ponieważ jednoznacznie nikt się na ten temat nie wypowiada to tak na prawdę
nie wiadomo szkodzi czy nie.
Ja np. aby ograniczyć promieniowanie, po wybraniu numeru, nie przykładam
telefonu do ucha od razu, ale po odpowiednim komunikacie na ekranie,
świadczącym, że ktoś już się zgłosił. Ponoć w czasie wybierania numeru,
telefon nadaje najsilniej. Drugim sposobem jest słuchaweczka na kabelku i
telefon na odległość. Często to widzę. Intensywność promieniowania maleje
wraz z kwadratem odległości. Niekorzystne jest też rozmawianie w samochodzie
bez anteny zewnętrznej.
Jacenty

4. Data: 2000-12-12 10:18:43

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Intensywno?ae promieniowania maleje
> wraz z kwadratem odleg?o?ci.
Chyba szescianem, bo eter to 3D a nie 2D.

5. Data: 2000-12-12 10:55:23

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Tatarczuk wrote:

> Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> a co to ma wspolnego?
Ze zwiekszenie odleglosci anteny czy nadajnika dwokrotnie
zmniejsza promieniowanie 2**3 = 8 krotnie
KPW ?
I odwrotnie.
Zmniejszenie odleglosci telefonu od glowy o polowe zwieksza energie
promieniowania 8-krotnie.

6. Data: 2000-12-12 10:57:19

Od: "Jerzy Tatarczuk" <j...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-12-12 14:15:09

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Intensywność promieniowania maleje
> Chyba szescianem, bo eter to 3D a nie 2D.

Tu chodzi o kwadrat, bo wazna jest powierzchnia kuli w danym miejscu. Antena
to srodek kuli. jezeli wezmiesz pod uwage pole fragmentu powierzchni tej
kuli i zakreslisz druga kule o promieniu 2r, to powierzchnia tego samego pod
wzgledem kata wycinka kuli, bedzie 4 razy wieksza, a wiec promieniowanie
rozlozy sie na 4x wieksza powierzchnie i bedzie przez to 4x slabiej
oddzialywac. Nie jestem matematykiem, ani tym bardziej belfrem, ale "madrej
glowie dosc po slowie", wiec jak troche pokombinujesz, to zlapiesz o co mi
chodzi.
Jacenty

PS.
Z ostatniej chwili: ktos kiedys w mediach polecal przykladac na zmiane
telefon raz do jednego, a raz do drugiego ucha, zeby obie pólkule równo
napromieniowywac. Wydaje mi sie to smieszne, ale mozesz próbowac.

8. Data: 2000-12-12 15:08:51

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

[....]

> [...]
> KPW ?
> I odwrotnie.
> Zmniejszenie odleglosci telefonu od glowy o polowe zwieksza energie

no dobra
ale co z tym wszystkim ma wspolnego eter?
leczenie usypianiem czy jak...?
pozdr
Gregg

9. Data: 2000-12-12 15:44:43

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> [...]
> glowie dosc po slowie", wiec jak troche pokombinujesz, to zlapiesz o co mi
Ja zlapalem, ale w tej kuli promieniowanie jest odbierane nie tylko na
jej powierzchni ale w calej bryle kuli.
Gdybys umiescil nadajnik w srodku mozgu to odbierze sygnal kazda komorka
mozgu jednoczesnie, a nie tylko te lezace na sferze.
Bo emitowanym sygnalem zostaje nasycona cala kula, a nie tylko
okreslona sfera, a jak juz sfera, to znaczy ze wszystkie sfery o
promieniu od 0 do nieskonczonosci, albo zaniku sygnalu wzgledem poziomu
szumu.

10. Data: 2000-12-12 21:27:30

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gregg" <g...@z...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>
> [....]

> no dobra
> ale co z tym wszystkim ma wspolnego eter?

wulkan intelektu - nie ma co :))

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524