Kaczka pieczona rozpływająca się w ustach - po ikselsku :-)

41. Data: 2014-11-21 12:59:23

Temat: Re: Kaczka pieczona rozpływająca się w ustach - po ikselsku :-)
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Kapłoństwo. Hugo Steinhaus pisał o kapłoństwie. Uznajmy, że miał po temu
> swoje dobre powody. Może inne niż przy pisaniu o puharach, ale też dobre.
>
> Jarek

A jednak w naszych kręgach kulturowych to kapłaństwo kojarzy się z
celibatem... ;-)

Żartujesz, napisz że żartujesz....
pozdr
Stefan

42. Data: 2014-11-21 13:57:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napisał:

> A jednak w naszych kręgach kulturowych to kapłaństwo
> kojarzy się z celibatem... ;-)

Gdyby się nie kojarzyło, to by pan profesor nie pisał o kapłoństwie.
Wydawało mi się (jemu pewnie też), że takie rzeczy są dla wszystkich
jasne. No cóż, widać, że jednak nie dla wszystkich.

Jarek

--
Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
To o nas wczoraj stało w gazecie

43. Data: 2014-11-21 14:18:41

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wydawało mi się (jemu pewnie też), że takie rzeczy są dla wszystkich
> jasne. No cóż, widać, że jednak nie dla wszystkich.

A gdyby szanowny profesor raczył zmienić zdanie, jakie wobec tego
wyrażałby pan Sokołowski na grupie pl.rec.kuchnia, swoje własne, obecne
czy to nowe lansowane przez profesora?

44. Data: 2014-11-21 14:19:16

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-21 o 12:59, Stefan pisze:

> [...]
.pl...

> A jednak w naszych kręgach kulturowych to kapłaństwo kojarzy się z

Proszę o konkrety. Coś mi usiłujesz zarzucić,a ja nie mam najmniejszego
pojęcia co.

45. Data: 2014-11-21 16:12:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napisał:

> A gdyby szanowny profesor raczył zmienić zdanie, jakie wobec tego
> wyrażałby pan Sokołowski na grupie pl.rec.kuchnia, swoje własne,
> obecne czy to nowe lansowane przez profesora?

Od lat przeszło czterdziestu musimy się pogodzić z tym, że panaprofesorowe
zdanie pozostanie po wsze czasy niezmienne. Dla mnie, jak i dla innych
cytujących osób, to wygodna sytuacja -- nie trzeba wciąż sprawdzać,
jakież to teraz cytowany autor ma na to i owo poglądy. Ja też, pókim żyw,
nie zmienię raczej swego stanowiska, że cytacja ze Steinhausa jest dobrą
odpowiedzią na pytania dotyczące kapłoństwa kogutów.

Jarek

--
Idioci i geniusze są wolni od obowiązku rozumienia dowcipów.
[Hugo Dyonizy Steinhaus]

46. Data: 2014-11-21 16:28:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Idioci i geniusze są wolni od obowiązku rozumienia dowcipów.
> [Hugo Dyonizy Steinhaus]

Się okazuje, że pan profesor spoczywa na cmentarzu, który mijam
codziennie. Aż mu chyba z tej okazji jutro świeczkę zapalę.

Ewa

47. Data: 2014-11-21 16:51:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-21 11:26, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Zbyt?

Bez ludzi nie istnieję http://tiny.pl/qv1w4

48. Data: 2014-11-21 16:55:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-21 12:59, obywatel Stefan uprzejmie donosi:
> [...]
.pl...

> A jednak w naszych kręgach kulturowych to kapłaństwo kojarzy się z

Przez chwilę też tak miałam, ale zaraz mi przeszło. Pan Jarosław po
prostu intelektualnie nie dojrzał...

...prawdziwego sensu

49. Data: 2014-11-21 16:57:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-20 20:01, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Kapłoństwo. Hugo Steinhaus pisał o kapłoństwie. Uznajmy, że miał po temu
> swoje dobre powody. Może inne niż przy pisaniu o puharach, ale też dobre.

A kim był taki ten Steinhaus, że nie miał prawa do literówki?

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

50. Data: 2014-11-21 16:58:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się okazuje, że pan profesor spoczywa na cmentarzu, który mijam
> codziennie. Aż mu chyba z tej okazji jutro świeczkę zapalę.

Najlepiej dwie.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

Puree grochu i jabłek - do golonki (przypomnienie).
Sola pod beszamelem.
kiszenie korzenia selera
Ratunku, wegańska uczta
Muszki :-)