Kalafior inaczej

1. Data: 2005-06-21 12:53:08

Temat: Kalafior inaczej
Od: "juras" <j...@G...com+> szukaj wiadomości tego autora

1 mały kalafior
2-3 pomidory
1 cebula (10 dag)
1 ząbek czosnku
1 łyżka posiekanego koperku
2 łyżki FLORY
szczypta suszonej bazylii lub kilka listków świeżej
sól
pieprz
cukier

Przygotowanie

Kalafior umyć, osączyć, odciąć różyczki;
Różyczki kalafiora wrzucić na wrzącą, osoloną i lekko osłodzoną wodę.
Gotować na małym ogniu 3-5 minut. Wyjąć, osączyć;
Cebulę obrać, pokroić w kostkę. W głębokim rondlu zeszklić na FLORZE;
Czosnek obrać, przecisnąć przez praskę, dodać do cebuli;
Pomidory umyć, sparzyć we wrzątku, zdjąć skórkę. Pokroić w kostkę. Dodać do
cebuli;
Obgotowane różyczki kalafiora wrzucić do rondla. Doprawić do smaku bazylią,
solą i pieprzem;
Wszystko razem gotować na małym ogniu do czasu, aż sos zgęstnieje;
Przed podaniem posypać koperkiem;

2. Data: 2005-06-21 14:17:14

Temat: Re: Kalafior inaczej
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@G...com+> napisał w wiadomości

> [...]
> bazylią,
> solą i pieprzem;
> Wszystko razem gotować na małym ogniu do czasu, aż sos zgęstnieje;

Ta FLORA (cokolwiek by to nie było) ma jakieś strategiczne znaczenie w
tym przepisie? :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

3. Data: 2005-06-21 14:19:55

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Ta FLORA (cokolwiek by to nie było) ma jakieś strategiczne znaczenie w
> tym przepisie? :)

Przypuszczam, że ma zasadnicze znaczenie. Osobiście uważam, że tego typu
mazidła jak owa "flora" są obrzydliwe i rakotwórcze. No i przede
wszystkim śmierdzą spamem na kilometr.

PWZ

4. Data: 2005-06-21 14:38:16

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:d997mv$ade$1@inews.gazeta.pl...

> Przypuszczam, że ma zasadnicze znaczenie. Osobiście uważam, że tego
> typu
> mazidła jak owa "flora" są obrzydliwe i rakotwórcze. No i przede
> wszystkim śmierdzą spamem na kilometr.

Aaaaa... to jakaś margaryna jest? To pewnie jest to przepis z
opakowania FLORY :)
Ania

5. Data: 2005-06-21 14:54:43

Temat: Nie uzywajcie tej paskudnej margaryny [bylo: Kalafior inaczej]
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Aaaaa... to jakaś margaryna jest? To pewnie jest to przepis z
> opakowania FLORY :)

HAAA! Jasne, że tak - właśnie znalazłem - słowo w słowo (copy-paste)
przepisane ze strony tego paskudztwa (specjalnie nie podaję adresu; dla
zainteresowanych - wystarczy wpisać w Googla "margaryna flora" i wejść w
dział z przepisami -> "Kalafior w pomidorach").
Czyli jednak wyczulone na perfidny spam powonienie mnie nie zawodzi...
Fuj, fuj, obrzydlistwo...

PWZ

6. Data: 2005-06-21 17:39:10

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

juras napisał(a):

> [...]
> solą i pieprzem;
> Wszystko razem gotować na małym ogniu do czasu, aż sos zgęstnieje;

warzywa takie jak kalafior wola maselko...
Mars

7. Data: 2005-06-21 17:42:33

Od: "juras" <j...@G...com+> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:d999o6$kjh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> dział z przepisami -> "Kalafior w pomidorach").
> Czyli jednak wyczulone na perfidny spam powonienie mnie nie zawodzi...

Fuj, fuj, obrzydlistwem jest takie "bicie piany', wystarczylo tylko pomyslec
i cebulke zeszklic na oliwie, moze byc z oliwek, moze tez byc z pierwszego
tloczenia.Jak znajde przepis na ceresie natychmiast przepisze .
pozdr
juras

8. Data: 2005-06-21 17:51:21

Od: "juras" <j...@G...com+> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:d99jli$6qu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> juras napisał(a):
>> >
> warzywa takie jak kalafior wola maselko...

Maselko do tradycyjnego polania, tarta podsmazona buleczka kalafiorka
oczywiscie ,ale do zrobienia sosu pomidorowego z zeszklona cebula ,chyba
jednak oliwa
juras

9. Data: 2005-06-21 19:18:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przypuszczam, że ma zasadnicze znaczenie. Osobiście uważam, że tego typu
> mazidła jak owa "flora" są obrzydliwe i rakotwórcze. No i przede
===
Ha! A ja głupi myślałem, że to nawóz do kwiatów. Niewiele się pomyliłem...

waldek
===

10. Data: 2005-06-21 21:31:22

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
>
> ===
> Ha! A ja głupi myślałem, że to nawóz do kwiatów. Niewiele się pomyliłem...

ROTFL :D

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl