Kandydatka SLD

91. Data: 2015-01-14 14:54:52

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 12 Jan 2015 23:35:16 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

>A to skubana, nie mówiła mi, że startuje na prezydenta.

Nie, nie, teraz jest gałąź: czy uważasz, że "zapewne jest gdzieś ktoś, komu
ona", mowa o ewentualnym robieniu laski przez twoja córkę, gdybyś
zapomniała.

92. Data: 2015-01-14 14:55:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 12 Jan 2015 23:36:19 +0100, Ghost napisał(a):

>No tak myślę.

chrumkasz

93. Data: 2015-01-14 17:51:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-13 21:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No dobra. A czy ze względu na wstyd mój wrodzony- mogę na priv?
> :-)

Ja się prawdy na swój temat nie wstydzę. Dawaj.

Ja tylko prywatnie jestem niemiła. Dla obcych jestem miła zawsze.
/ukradzione/

94. Data: 2015-01-14 18:11:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-13 21:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Ja się prawdy na swój temat nie wstydzę. Dawaj.

To nie chodzi o Twój strach- bo ba się nei ma czego, tylko- jak pisałem- mój
wrodzony wstyd:-)
No ale dobrze- tak poważnie? Każdego sobie jakoś wyobrażam- tak może mi
łatwiej się do niego odnosić. Ciebie sobie wyobrażam jako osobę taką
dość...puszystą. Twarz okrągła, spojrzenie inteligentne, łagodne i nieufne.
Wzrost- poniżej 1,7 m. Ubierasz się tak, żeby za bardzo się nie wyróżniać.
Nie podkreślasz swojej seksualności.
No- tak po krótce.

--

Chiron

p.s.
Wiem, Ewa też mnie splonkowała:-)

95. Data: 2015-01-14 18:29:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-14 18:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Dziękuję.
Tak podejrzewałam.

96. Data: 2015-01-14 18:35:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2015 14:54:52 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> Nie, nie, teraz jest gałąź: czy uważasz, że "zapewne jest gdzieś ktoś, komu
> ona", mowa o ewentualnym robieniu laski przez twoja córkę, gdybyś

Nie, nie startuje. Więc g..no cię obchodzi, czy robi.

97. Data: 2015-01-14 18:40:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-14 18:11, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Dziękuję.
> Tak podejrzewałam.

A mogłabyś mi powiedzieć, na ile mój opis jest prawdziwy (i w czym)?

--

Chiron

98. Data: 2015-01-14 19:21:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-14 18:40, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

>>> nieufne. Wzrost- poniżej 1,7 m. Ubierasz się tak, żeby za bardzo się nie

> A mogłabyś mi powiedzieć, na ile mój opis jest prawdziwy (i w czym)?

Hm... tylko widzisz, ja nie jestem w stosunku do siebie obiektywna.
Wedle mnie jestem puszysta, spojrzenie mam łagodne i nieufne. Nie
wyróżniam się i nie podkreślam.
Ale zawsze inny ktoś, kto widział, mógłby inaczej się do tego opisu
przyłożyć.

99. Data: 2015-01-14 20:18:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyróżniam się i nie podkreślam.
> Ale zawsze inny ktoś, kto widział, mógłby inaczej się do tego opisu
a może jednak prześlesz mi ten dagerotyp?
:-)

--

Chiron

100. Data: 2015-01-14 20:48:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-14 o 19:21, Qrczak pisze:

> [...]
> wyróżniam się i nie podkreślam.
> Ale zawsze inny ktoś, kto widział, mógłby inaczej się do tego opisu

Puszysta Qra, chyba kiedy mocno opierzona, he he.

Ewa

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia