Kandydatka SLD

71. Data: 2015-01-13 10:53:00

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:m92omb$iq7$1@news.icm.edu.pl...

> W szpilkach i kapeluszu nie chadzam.

Trafiłem z całą resztą?
:-)))

--

Chiron

72. Data: 2015-01-13 10:55:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 10:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> http://www.imdb.com/media/rm4178628096/nm3729225?ref
_=nm_phs_md_2#
> ta po lewej

Aaaale to koń jęczy, nie ława.
Milusia-m. ;-)

Ewa

73. Data: 2015-01-13 10:58:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 10:53, Chiron pisze:

> Trafiłem z całą resztą?
> :-)))

No, tylko o koniu zapomniałeś, ale Ghost uzupełnił.

Ewa

74. Data: 2015-01-13 11:52:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-01-13 o 10:53, Chiron pisze:

>No, tylko o koniu zapomniałeś, ale Ghost uzupełnił.

I zbroi!

75. Data: 2015-01-13 14:41:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 11:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> I zbroi!

Że pancerz mam, to wszyscy już chyba i tak wiedzą.

Ewa

76. Data: 2015-01-13 16:54:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-13 00:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Lubię Cię, więc i wyobrażenie osoby jest sympatyczne. Choć żem
> degerotypu Twego jeszcze nie ujrzał:-)

Dlatego operujemy pojęciem "wyobrażenie". Wyobrażeniem wzrostu, wagi,
postawy. I koloru oczu.

77. Data: 2015-01-13 17:21:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że pancerz mam, to wszyscy już chyba i tak wiedzą.

Zbroić też potrafisz zresztą.

78. Data: 2015-01-13 17:57:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-13 00:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Dlatego operujemy pojęciem "wyobrażenie". Wyobrażeniem wzrostu, wagi,
> postawy. I koloru oczu.

A ja się zastanawiam, dlaczego tak prowokacyjne pytanie zadajesz mi
publicznie
:-)))))))

--

Chiron

79. Data: 2015-01-13 18:24:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-13 17:57, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> A ja się zastanawiam, dlaczego tak prowokacyjne pytanie zadajesz mi
> publicznie
> :-)))))))

Tak więc słucham uprzejmie. Jak sobie wyobrażasz mnie. Wedle tego, co tu
znoszę. Może być ciekawie.

80. Data: 2015-01-13 18:39:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-01-13 17:57, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Tak więc słucham uprzejmie. Jak sobie wyobrażasz mnie. Wedle tego, co tu
> znoszę. Może być ciekawie.

Kiedy się wstydzam:-)

--

Chiron

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia