Re: Kara smierci a inne rozwiazanie

Data: 2006-08-16 14:11:48
Temat: Re: Kara smierci a inne rozwiazanie
Od: Quasi <q...@g...pl>

Librix napisał(a):

> Pan es we wczesniejszych postach wspomnial o pewnych badaniach ja jakos
> jestem sklonny mu wierzyc niz tobie,

A dlaczegoz to, panie rzekomo "logicznie myslacy"? ;->
Ja, jakbys nie zauwazyl, w odroznieniu od pana es podalem *zrodla*,
*wyniki badan*.

Pomijam nawet fak, ze to co pisze es a to co napisalem ja jest ze soba
niesprzeczne.

> Tak bo twoje twierdzenie o niby rzekomym zagrozenie terroryzmu jest
> smieszne.

Rad bym byl uslyszec uzasadnienie rzekomej smiesznosci...

> Wydarzenie 11 wrzesnia 2001 r czy to ma byc rzekome zagrozenie?

Zgadza sie. Terrorystom *raz w historii ludzkosci* udalo sie
przeprowadzic taka akcje z samolotami (i kilka mniejszych wczesniej), w
wyniku ktorej zginelo *tylko* ok. 3000 (+ pare tysiecy wczesniej) osob,
na *miliardy*, ktore w tym czasie bezpiecznie przelecialy sie samolotem.
Mimo tego, i mimo *ogromnych srodkow bezpieczenstwa*, ktore wprowadzono
po zamachach 9/11, motloch na calym swiecie nagle zaczal bac sie latac,
co doprowadzilo do kryzysu linie lotnicze i turystyke. Zapomniales?

A paniczna sraczke przed "wglikiem" w kopertach pamietasz? A masowy
wykup masek przeciwgazowych i antybiotykow w USA pamietasz? A panike i
nadgorliwe srodki bezpieczenstwa podczas szczytu gospodarczego w
Warszawie pamietasz? A statystyki pokazujace skale srania ze strachu
przed terroryzmem widziales? A uzasadnianie inwazji na Irak i Awganistan
koniecznoscia walki z terroryzmem i rzekoma bronia masowego razenia
pamietasz? A o hiszpanskim zwyciestwo socjaluchow (Zapatero) i wycofanie
wojsk z Iraku po zamachach 11.03. w Madrycie slyszales?

> A i jeszcze wolnosc promowania pedofilii na stronach internetowych.

No i?

> Moge
> powiedziec tak wystarczy miec choc troche sumienia by w czuc sie w
> sytuacje tych dzieci i im wspolczuc dlatego zdrowa jest moja reakcja na to
> ze nigdy bym na to nie pozwolil gdyby to ode mnie zalezalo.

Blebleble. Ja poprosze *argumenty* a nie Twoje rojenia
estetyczno-sumienne, jesli laska.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky