Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

Data: 2001-08-13 20:10:54
Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Pituś" <p...@i...pl>

Użytkownik Leszek M. <l...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j17dh$3c1$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl> napisał w wiadomości
>
> /.../
>
> Kwestia organizacji - mogę zrobić biznes plan i łatwo wykazać że się
opłaca.
> Ale dopiero po wakacjach ;-)

> Z głębokości powiedzmy 200 m - inaczej niż szybem trudno. A jak w szybie
nie
> będzie windy? 200 m po ścianie szybu - trzeba by niezłego zawodnika. Tak
> naprawdę to od środka zwyczajnie się nie da - wystarczy dodatkowy prosty
> system alarmowy przy próbie sforsowania szybu. Da się co najwyżej od
> [...]
Pamiętajcie, że prawo (ludzkie) ma niewiele wspólnego z sprawiedliwością.
Prawo jest narzędziem rządzącej ekipy i tej ekipie ma służyć. Jest więc jak
miecz obosieczny, może karać bandytów ale może również służyć do krzywdzenia
niewinnych ludzi. Chyba nie chciałbym aby kara śmierci została przywrócona
za rządów SLD.

--
Pozdrawiam, Pituś