Re: Kawalerska pralka - co polecicie

From: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kawalerska pralka - co polecicie
Date: Sun, 22 Feb 2004 13:15:37 +0100

> Jaki koncert życzeń ;-) Mam wrażenie, ze nie uda Ci się pogodzić dobrej
> ceny i rat. Tzn. jak na raty to w sugerowanej cenie producenta
> zawierającej marżę rzędu 20-30% Jeśli chcesz się targować to musisz
> sobie odpuścić dowóz (chyba, ze wybierzesz sklep internetowy - wówczas
> dowiezie Ci firma kurierska), montaż i raty.
Nie, chcę kupić w "zwykłym" sklepie. Czy ta promocja 0 % w Euro to jakiś pic
na wodę, czy jest to faktycznie korzystna oferta?

> Jak masz jeszcze jakieś konkretne pytania to pisz.
>
> Pozdrawiam :-)
Tak. Jaki model byś polecił. Sorry, ale, przynajmniej w tej chwili, jak
wchodzę do sklepu z pralkami, to wszystkie są dla mnie takie same... Na co
patrzeć, by kupic dobrą i niedrogą.