Kazik przejrzał

11. Data: 2011-09-13 10:14:46

Temat: Re: Kazik przejrzał
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-13 12:09, Ikselka pisze:

> Który?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/DRM
> :-)

Digital Rights Management - systemy kontroli dostępu do danych w formie
cyfrowej
Nic bym nie miał gdyby promował np. komponent systemu wyświetlania
grafiki trójwymiarowej w systemie Linux czy standard cyfrowej emisji
radiofonicznej na falach długich, średnich i krótkich
Z tego też powodu jestem za książkami papierowymi, bo taką książkę mogę
przeczytać tyle razy ile chcę i nawet ją pożyczyć.

12. Data: 2011-09-13 10:20:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 12:14:46 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> grafiki trójwymiarowej w systemie Linux czy standard cyfrowej emisji
> radiofonicznej na falach długich, średnich i krótkich

A ja tam nie wiem, co komu może przeszkadzać, dlatego spytałam ;-P

> Z tego też powodu jestem za książkami papierowymi, bo taką książkę mogę
> przeczytać tyle razy ile chcę i nawet ją pożyczyć.

I się nie namagnesuje :-)
I odczytanie przez następców nie zależy od platformy... no, chyba że zdarzy
się wnuczek matury niezdaty bo nieczytaty :-P
--
XL

13. Data: 2011-09-13 10:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grafiki trójwymiarowej w systemie Linux czy standard cyfrowej emisji
> radiofonicznej na falach długich, średnich i krótkich (...)

Aaaaa! - mam Cię! Jesteś przeciw wszystkiemu, co niemieckie!
;-PPP

--
XL

14. Data: 2011-09-13 10:25:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-13 12:21, Ikselka pisze:

> Aaaaa! - mam Cię! Jesteś przeciw wszystkiemu, co niemieckie!
> ;-PPP

A to niemieckie?

15. Data: 2011-09-13 10:35:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 12:25:59 +0200, zdumiony napisał(a):

> A to niemieckie?

To nie, ale to - czwarte:
"Deutsche Rennsport-Meisterschaft - niemiecka seria wyścigów samochodów
turystycznych, poprzedniczka DTM"
Nie napisałeś, że "nic byś nie miał" do tego ;-PPP
--
XL

16. Data: 2011-09-13 10:41:52

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-13 12:35, Ikselka pisze:
> To nie, ale to - czwarte:
> "Deutsche Rennsport-Meisterschaft - niemiecka seria wyścigów samochodów
> turystycznych, poprzedniczka DTM"
> Nie napisałeś, że "nic byś nie miał" do tego ;-PPP

Bo link miał inny kolor - brak w encyklopedii.

17. Data: 2011-09-13 11:04:24

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-09-12 22:04, Hanka wrote:
> Z okazji zbliżających się wyborów należy się spodziewać
> wysypu różnych takich kfiatkuf.
> A raczej chorągiewek.

Ten to się akurat poddał samo-diagnozie.
Cytuję za artykułem:
"Ale ja to głupek jestem."

Piotrek

18. Data: 2011-09-13 15:12:46

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

No proszę, artysta się wypowiedział :)
Jak artysta.

19. Data: 2011-09-13 15:27:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 17:12:46 +0200, zażółcony napisał(a):

> No proszę, artysta się wypowiedział :)
> Jak artysta.

Wobec tego też jestem artystką :->
--
XL

20. Data: 2011-09-13 15:32:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wobec tego też jestem artystką :->

a to ciebie ktos na powaznie w ogole odbiera??

i.

Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu
Jak działa reklama czyli sukces sprzedażowy srajtaśmy.
Wywiad z Pakosińską.
Re: Kary cielesne