Re: Kiedy?

Data: 2004-06-09 07:57:26
Temat: Re: Kiedy?
Od: "..::WISKOLER::.." <R...@c...barg.cy>

Dnia 6 Jun 2004 23:24:46 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Antoś P wklepał(a)
elaborat na 25 linii, w wiadomości
<news:006801c44c0c$31339880$ef544cd5@workuta> o treści:

> To nie jest niestety prawdziwy "test" na niebycie alkoholikiem -
> wytrzymanie jakiegoś okresu bez alkoholu. To raczej koronny dowód na bycie
> nim. Kto przy zdrowych zmysłach - jeśli alkohol mu nie przeszkadza -
> potrzebował by takiej próby? Po co i dla kogo? Zwłaszcza, że alkohol jest
> dla ludzi, bo rzeczywiście przeważającej części populacji nigdy nie
> zaszkodzi.
> Test na nie bycie alkoholikiem jest inny!!!!!
> Należy sobie postanowić, że przez miesiąc a jeszcze lepiej dwa, będzie się
> wypijało codziennie określoną ilość alkoholu, np., tylko 1 piwo lub tylko
> [...]

Czy mogę się nie zgodzić ze zdaniem kolegi?

Nie ma testu w 100% potwierdzającego lub zaprzeczającego że się jest
alkoholikiem.

--

..::WISKOLER::..
Świstak siedzi,