Kiedy malujecie paznokcie?

1. Data: 2003-04-14 11:01:49

Temat: Kiedy malujecie paznokcie?
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny kiedy malujecie paznokcie? Tzn. chodzi mi o to, o ktorej porze
dnia? Bo, ja np. zeby sobie nie "zrujnowac" wlasnie co nalozonego lakieru,
po malowaniu musze odczekac co najmniej godzine niczego nie dotykajac w tym
czasie rekami. To dla mnie strasznie dlugo, nie zawsze poza tym mam czas,
zeby przez godzine nic nie robic. Ostatnio wpadlam na pomysl, ze pomaluje
paznokcie bezposrednio przed polozeniem sie do lozka, po kapieli i
wszystkich wieczornych zabiegach upiekszajacych, tak zeby juz niczego nie
dotykac. Pomalowalam, lezalam z pol godziny z rekami wyciagnietymi wzdluz
ciala, az w koncu usnelam no i rano obudzilam sie z odcisnieta posciela na
paznokciach...
Dodam, ze ostatnio uzywam lakierow Inglot i wydaje mi sie, ze one wyjatkowo
wolno zasychaja i sa wyjatkowo miekkie. Nakladam tez dwie warstwy lakieru,
ale czekam co najmniej 15 minut zanim naloze druga warstwe.
No to powiedzcie kiedy malujecie te paznokcie.

Pola

1. Data: 2003-04-14 11:11:28

Temat: Re: Kiedy malujecie paznokcie?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny kiedy malujecie paznokcie?

ja maluje najczęściej wieczorem, juz po polozeniu sie do łóżka, maluję i
jeszcze chwile coś czytam (no tak ok. pół godziny), przez pierwsza chwile
uwazam zeby niczego nie dotknac np. przewracajac strony.
choć odciśnięta pościel też mi sie zdarzała - przy Avonie. Teraz mam lakiery
Pierre Rene i jest lepiej

Asia

1. Data: 2003-04-14 11:28:42

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał

> Nakladam tez dwie warstwy lakieru,
> ale czekam co najmniej 15 minut zanim naloze druga
warstwe.

Nie ma sensu żebyś czekała ... ta nowa warstwa i tak
'rozpuszcza' tą poprzednią więc przerwa pomiedzy malowaniem
kolejnych warstw jest bezsensowna.

Ja maluje w czasie oglądania wieczornego filmu czy
wiadomości.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-14 11:36:46

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <g...@h...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ja maluje w czasie oglądania wieczornego filmu czy
> wiadomości.

Wychodzi na to, że do malowania paznokci trzeba kupić telewizor! :-D

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-14 12:02:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:

> (...)
> No to powiedzcie kiedy malujecie te paznokcie.

Wieczorem, ale używam szybko schnącego L'Oreala, więc
nie lakieruję pościeli. Czytam sobie spokojnie cokolwiek,
a pazury w międzyczasie wysychają.

Krycha

1. Data: 2003-04-14 17:59:23

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Apr 2003 13:01:49 +0200, "Pola"
<6...@n...pro.onet.pl> wrote:

> [...]
>po malowaniu musze odczekac co najmniej godzine niczego nie dotykajac w tym

Najbezpieczniej rano w pracy, przy porannej kawie. Rano zawsze mam te
15 minut czasu w spokoju - a przy pisaniu na klawiaturze komputera
trudno popsuc je ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-14 18:24:08

Od: "Kasia Z" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,
ja maluje pod wieczór, tez uzywam inglota,a zeby szybiej wyschly to chwile
po umalowaniu, napuszczam do zlewu lodowatej wody i wkladam na pare minut
rece.Mi to pomaga:)Spróbuj-polecam:)

Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-04-15 07:10:12

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Z" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> ja maluje pod wieczór, tez uzywam inglota,a zeby szybiej wyschly to chwile
> po umalowaniu, napuszczam do zlewu lodowatej wody i wkladam na pare minut
> rece.Mi to pomaga:)

a nie robi sie lakier matowy? słyszalam ze to owszem działa ale lakier traci
połysk

Asia

1. Data: 2003-04-15 07:18:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny kiedy malujecie paznokcie? Tzn. chodzi mi o to, o ktorej porze
> dnia?
Wieczorem, ale jeszcze przed pojsciem spac. W trakcie jakichs wiadomosci,
faktow czy innych informacji :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 11:31:03

Od: "Malina Man" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No to powiedzcie kiedy malujecie te paznokcie.
>
> Pola
> maluj paznokcie lakierem szybkoschnącym!

Gdzie w Katowicach Marizia?
[ot] Pytanie o Look
spotkanie Wrocław
[OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników