Killfile to super rzecz!

1. Data: 2003-07-02 00:54:44

Temat: Killfile to super rzecz!
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Swietna sprawa! Gdy widze wycinki wypocin...eeee, wypowiedzi Tracy w
innych odpowiedziach, to smiac mi sie chce, jak bardzo zalezy tej osobie
na zamataniu naszej grupy. Tego rodzaju prowokatorzy zdarzali sie w
starych czasach - gdy zbyt sobie pozwalali na zamieszanie towarzystwa do
ktorego sie wdarli pod falszywymi pretekstami i ktore wszelkimi silami
usilowali rozbic, zawsze znalazlo sie paru dobrych ludzi, ktorzy
wieczorowa pora zarzucili prowokatorowi koc na leb i dali mu w czape
kijami i czym popadlo. Dobrego kopa w dupe, pare podbitych oczu - o,
prowokator idzie.

Mnie to fajnie, bo nie musze sie denerwowac i nie musze czytac tej
osoby. A smierdzi mi ta osoba Expertem, oj smierdzi. O, przepraszam, Expierdem.

Popatrzcie na to zjawisko z boku, przyjrzyjcie sie, jak jeden, nawet
niezbyt inteligentny osobnik, potrafi rzucic paroma obelgami, wyszukac,
kto na grupie jest od dawna, kto duzo nadaje i tego obrazic, rozdraznic
dyskusje na tematy z niczym nie zwiazane, jedynie dzialajace na nerwy i
sluzace tylko do zmacenia wody.

Zal mi takich biedakow, ktorzy po nocach siedza przed kompem i
masturbuja sie rozdraznianiem innych.

Zalozmy wszyscy plonk na Tracy i bedzie po prowokatorze.

MB

1. Data: 2003-07-02 05:55:38

Temat: Re: Killfile to super rzecz! + sos malinowy
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisała w
> Swietna sprawa! Gdy widze wycinki wypocin...eeee, wypowiedzi Tracy w
> innych odpowiedziach, to smiac mi sie chce, jak bardzo zalezy tej osobie
> na zamataniu naszej grupy. >

Nie jest zapewne pierwsza i nie jest ostatnia. zawsze ktos taki moze zalozyc
konto i zaczac smiecic.
a ze potrzebuje publiki to pisze na grupe a nie na priva.

> Mnie to fajnie, bo nie musze sie denerwowac i nie musze czytac tej
> osoby. A smierdzi mi ta osoba Expertem, oj smierdzi. O, przepraszam,
Expierdem.

Kilfile - jeden z lepszych pomyslow programistycznych. :) szybki, sprawny i
skuteczny.
Po co wdawac sie w jalowe gadki-szmatki.

> [...]
> kto na grupie jest od dawna, kto duzo nadaje i tego obrazic, rozdraznic
> dyskusje na tematy z niczym nie zwiazane, jedynie dzialajace na nerwy i

IMHO sek w tym ze niektorzy czuja dziwna potrzebe przegadywania sie z takim
osobnikiem.
Ignorowac. To boli najbardziej.

> Zal mi takich biedakow, ktorzy po nocach siedza przed kompem i
> masturbuja sie rozdraznianiem innych.

ROTFL! ROTFL Niezły tekst. Muszę zapamiętać. ROTFL ROTFL

> Zalozmy wszyscy plonk na Tracy i bedzie po prowokatorze.

Rano otwarłem poczte ... i co widze... Tracy siedzi w koszu i bezradnie
macha raczką....
A ja ją prask! i skasowana... Nawet nie jestem ciekaw co pisala i czy ktos
odpowiadal.
Czy przepraszala czy nie. Czy to ma znaczenie. Po takiej serii, wyciągnę ja
z kilfila za 2 miesiace.
Ciekawe czy jeszcze bedzie pisac :) IMHO nie....

A teraz moje pytanie:
Znalazlem kilka przepisow na rzeczony sosik. Ale moze masz jakis swoj
sposob?

rahab

1. Data: 2003-07-02 06:01:51

Temat: Re: Killfile to super rzecz!
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisała:
[...]
> wieczorowa pora zarzucili prowokatorowi koc na leb i dali mu w czape
> kijami i czym popadlo. Dobrego kopa w dupe, pare podbitych oczu - o,
> prowokator idzie.

No, no... niezle metody wychowawcze.

[...]
> Zalozmy wszyscy plonk na Tracy i bedzie po prowokatorze.

Nie zgadzam sie z ta propozycja.
A poza tym duze OT i NTG - nie zajmujemy sie tu analiza czyjejs
osobowosci na tyle, aby zakladac w tym celu nowy watek.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-02 07:00:56

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:
> Swietna sprawa! Gdy widze wycinki wypocin...eeee, wypowiedzi Tracy w
> innych odpowiedziach, to smiac mi sie chce, jak bardzo zalezy tej osobie
> na zamataniu naszej grupy. *ciach*
Wie ktos jak w Mozilli sie plonki robi? nie moge znalezc :(

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-02 07:21:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisała:
> [...]
>
> No, no... niezle metody wychowawcze.

Na pewno na dziecko w wieku gimnazjalnym nie zadziałają...

> [...]
>
> Nie zgadzam sie z ta propozycja.
> A poza tym duze OT i NTG - nie zajmujemy sie tu analiza czyjejs
> osobowosci na tyle, aby zakladac w tym celu nowy watek.

Też się nie zgadzam z tą propozycją... tym bardziej, że sama byłam
zszokowana wypowiedzią Cherokee.
A tak BTW, co dziś na obiadek?
Wczoraj miałam piersi kurczaka duszone z cukinią, a dzisiaj jeszcze nie mam
produktów i zastanawiam się co kupić...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-07-02 07:32:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdu10k$6b$1@news.onet.pl...

> Też się nie zgadzam z tą propozycją...

Przepraszam. Odpowiedziałam na ten post zanim przeczytałam post Tracy z
godzinny 00:59.

1. Data: 2003-07-02 07:43:03

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska napisał:

> A tak BTW, co dziś na obiadek?
> Wczoraj miałam piersi kurczaka duszone z cukinią, a dzisiaj jeszcze nie mam
> [...]
A jak robisz te piersi?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-02 08:00:51

Temat: Pierso kurczaka duszone z cukinią... [Było: Re: Killfile to super rzecz!]
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> A jak robisz te piersi?

Na rozgrzaną oliwę z oliwek wrzucam pokrojone w plastry (takie 1 cm grubości
ale byle jakie, bo tego się nie da równo zrobić - powstają takie jakby
frędzlowate kawałki). Na oliwę z oliwek, bo ona nadaje specyficzny aromat w
porównaniu z olejem masłem czy innymi tłuszczami, a tu ten aromat mi pasuje.
Jak się przyrumienią (trochę je mieszam i odwracam na drugą stronę) dodaję
pokrojoną cebulę, a potem paprykę (wczoraj dałam jedną czerwoną i jedną
zieloną). Znowu chwilę smażę i jak się cebulka i papryka zeszkli to dorzucam
cukinię. Cukinię trzeba obrać i pokroić w plasterki lub półplasterki, a
jeśli jest starsza to wyrzucić nasiona. Doprawiam pieprzem, solą, papryką
(słodką, ale można sypnąć ciut ostrej jak ktoś lubi), oregano. Duszę pod
przykryciem przez chwilę, aż cukinią ciut zmięknie, a potem uchylam
pokrywkę, żeby odparować trochę wodę. Wody się nie dolewa - cukinią dużo
puszcza.
Te proporcje które dałam wczoraj były idealne - na kilo mięsa było kilo
cukinii. Znaczy nie było nadmiaru warzyw czy też mięsa w moim odczuciu.
Jest to jedzenie o tyle dobre, że w sumie wykonanie zajmuje nie więcej niż
pół godziny, a gotowanie w taki upał jak wczoraj nie należy do największych
przyjemności.

1. Data: 2003-07-02 08:03:38

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ale byle jakie, bo tego się nie da równo zrobić - powstają takie jakby
Chodzi o kurczaka mam nadzieje....
*ciach*
Brzmi niezwykle smakowicie. Dzieki wielkie - pytanie z czym to podajesz?
Ryz czy mlode ziemniaki?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-02 08:05:38

Od: Artur Wyszyński <w...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 09:00, Użytkownik walkie! napisał:

> Wie ktos jak w Mozilli sie plonki robi? nie moge znalezc :(

Witam.

Narzędzia > Filtrowanie wiadomości.

Prawdopodobnie to to. Nigdy nie musiałem z tego kożystać, więc nie
jestem pewien na 100% :-)

Artur Wyszyński
w...@e...com
http://www.emazury.com