Killfile to super rzecz!

From: Magdalena Bassett <m...@o...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Killfile to super rzecz!
Date: Tue, 01 Jul 2003 17:54:44 -0700

Swietna sprawa! Gdy widze wycinki wypocin...eeee, wypowiedzi Tracy w
innych odpowiedziach, to smiac mi sie chce, jak bardzo zalezy tej osobie
na zamataniu naszej grupy. Tego rodzaju prowokatorzy zdarzali sie w
starych czasach - gdy zbyt sobie pozwalali na zamieszanie towarzystwa do
ktorego sie wdarli pod falszywymi pretekstami i ktore wszelkimi silami
usilowali rozbic, zawsze znalazlo sie paru dobrych ludzi, ktorzy
wieczorowa pora zarzucili prowokatorowi koc na leb i dali mu w czape
kijami i czym popadlo. Dobrego kopa w dupe, pare podbitych oczu - o,
prowokator idzie.

Mnie to fajnie, bo nie musze sie denerwowac i nie musze czytac tej
osoby. A smierdzi mi ta osoba Expertem, oj smierdzi. O, przepraszam, Expierdem.

Popatrzcie na to zjawisko z boku, przyjrzyjcie sie, jak jeden, nawet
niezbyt inteligentny osobnik, potrafi rzucic paroma obelgami, wyszukac,
kto na grupie jest od dawna, kto duzo nadaje i tego obrazic, rozdraznic
dyskusje na tematy z niczym nie zwiazane, jedynie dzialajace na nerwy i
sluzace tylko do zmacenia wody.

Zal mi takich biedakow, ktorzy po nocach siedza przed kompem i
masturbuja sie rozdraznianiem innych.

Zalozmy wszyscy plonk na Tracy i bedzie po prowokatorze.

MB