Killfile to super rzecz!

1. Data: 2003-07-06 15:12:08

Temat: Re: Killfile to super rzecz!
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-06 09:57, osoba przedstawiająca się, jako 'Sabinka', zachciała
zauważyć:

Wiadomo, o co chodzi.
EOT.

1. Data: 2003-07-06 21:09:40

Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda" <m...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> 2003-07-02 17:31, osoba przedstawiająca się, jako 'Manatka', zachciała
> zauważyć:

> Jeżeli posty kogoś nie podobają Ci się, to zwyczajnie go ignoruj.

Wlasnie "zachcialam zauwazyc", ze nie wiem o co Ci chodzi? Czy Ty czytasz
uwaznie???
Jesli chcesz komus dawac rady, to najpierw przemysl, co chcesz przekazac, a
nie czepiaj sie dla samego czepiania :-/

A ze nie podoba mi sie co Tracy tu wyprawia? Policz sobie ile watkow jest
OT-owych? Myslisz, ze samym ignorowaniem bede usatysfakcjonowana? Korzystam
z modemu i jak musze sciagac tyle bezsensownych postow to szlag mnie trafia
:((
To jest grupa kuchenna a nie Hyde Park. Jak bede chciala sobie popodnosic
cisnienie to znajde do tego odpowiednie miejsce.
Nie wiem czy to pora wakacyjna, podkreslam _wakacyjna_ tak wplynela, ale
ostatnio na tej grupie troll trolla trollem pogania i nie podoba mi sie to
bardzo :(
Dlatego uznalam, ze _ogolne_ ignorowanie wszelkich postow majacych znamiona
trollowania byloby jakims rozwiazaniem.

Poniewaz to tez jest OT koncze i przepraszam i mam zamiar ignorowac takze
Twoje posty jesli nie beda dotyczyly tematu kuchni.
EOT

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-07-07 16:05:20

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-06 23:09, osoba przedstawiająca się, jako 'Manatka', zachciała
zauważyć:

> [...]
>
> Poniewaz to tez jest OT koncze i przepraszam i mam zamiar ignorowac takze
> Twoje posty jesli nie beda dotyczyly tematu kuchni.

No to żeś nieźle zatrollowała.
Gwoli wyjaśnienia:

1. jeżeli kogoś nie lubisz, to Twoja sprawa. Ale nie musisz się z tym
obnosić i namawiać do tego innych.

2. prezentujesz pogląd Kalego: Manatka daje radę - dobrze, Manatce dają
radę - źle.

Pierogi ruskie - stepie szeroki...
Cherokee, glowa do gory
faq 5/8