Re: Kiscien Waltera i ...wrzos

From: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kiscien Waltera i ...wrzos
Date: Sun, 12 Sep 2004 17:01:54 +0200

Użytkownik "Miłka" napisał w wiadomości
news:ci1co3$c6r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ojej, ależ Ty jesteś niecierpliwa ... zupełnie jak ja ;-)
Noo:) Ręce mnie świeżbią bo wczoraj wjechało do ogrodka 17 tujek i robi się
mała rewolucja, 3 juz posadziłam, niekotre rosliny zmieniły miejsce
zamieszkania lub zmienią, inne po eksmisji czekają na przydział lokalu, 8
wrzosów i kiścień tez czekają na decyzje;-)
No i rano był nareszcie porządny deszcz i wszystko miekkie a ziemie mam
gliniastą:)

> Miejsce słoneczne i trochę wilgotne bo u
> mnie sporo wilgoci.
Problem w tym, ze w katalogu u ogrodnika było napisane ze woli cień i
dlatego go kupilam.
Oczywiście mozna go z czasem przesadzic ale wolalabym zeby wiosną ruszył "do
boju" w odpoweidnich warunkach. Coz, załoze Kronike Kiścienia i
poeksperymentuje na moim;-)))

> skimia japońska
Skimia? Nie moge w googlach tego znalezc, jak wyglada?
pozdrawiam
alda