Klapka na proszek w zmywarce

1. Data: 2004-09-23 14:51:12

Temat: Klapka na proszek w zmywarce
Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni jestem szczęśliwym (?) posiadaczem zmywarki Indesit IDL55.
Rzeczona zmywarka ma na drzwiach klapke na proszek ew. tabletki 3w1.
No i ta klapka otwiera sie w trakcie prania, tfu, mycia. Czy tak
powinno być? Wygooglowałem w archiwach grupy coś na temat Whirpooli,
którym tez tak się robi. Należy się tym przejmować, czy tez ten typ tak
ma? Mniej by mnie to martwiło, gdyby nie fakt, że tabletka (marki
Robot) z tego pojemniczka wyłazi częściowo w postaci mazi, a częściowo
się rozpuszcza :-(. IMHO powinna się cała w trakcie mycia rozpuścić.
--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

1. Data: 2004-09-23 15:21:12

Temat: Re: Klapka na proszek w zmywarce
Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bauer" wrote in message
> [...]
> Rzeczona zmywarka ma na drzwiach klapke na proszek ew. tabletki 3w1.
> No i ta klapka otwiera sie w trakcie prania, tfu, mycia. Czy tak

Witam,
mam Amicę, no jak najbardziej powinna się
otwierać. W jaki inny sposób ma się ta tabletka
dostać do prania;), tfu, mycia? to że ona się trochę
rozpuszcza też by mnie martwiło, moje tabletki,
chyba calgonit, nie rozpuszczają się zbytnio, wyskakują
sobie ładnie i lądują na dole. Może to kwestia tabletek
do prania, tfu, mycia;)
pozdrawiam
bramka

1. Data: 2004-09-23 16:53:33

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

bramka napisał:

> [...]
> chyba calgonit, nie rozpuszczają się zbytnio, wyskakują
> sobie ładnie i lądują na dole. Może to kwestia tabletek

W naiwności swojej zakładałem, że tabletka tak powinna się
a) w całości rozpuszczać
b) rozpuszcza się poprzez wymywanie wodą z pojemnika, a nie
rozmazywanie po sztućcach i naczyniach :-(.
Może to "On, Robot" jest winny.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

1. Data: 2004-09-23 17:19:59

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bauer <R...@p...hj.rqh.cy> napisał(a):

> [...]
> Robot) z tego pojemniczka wyłazi częściowo w postaci mazi, a częściowo
> się rozpuszcza :-(. IMHO powinna się cała w trakcie mycia rozpuścić.

Jaka zmywarka, taki proszek.
Jaki proszek, taki efekt mycia.

1. Data: 2004-09-23 17:24:27

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał:

> Jaka zmywarka, taki proszek.
> Jaki proszek, taki efekt mycia.

Przyznam, że pierwszego zdania nie rozumiem. Drugie też mogłbyś
rozwinąć. Nie wszyscy rodzą sie z wiedzą absolutną.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

1. Data: 2004-09-23 20:28:57

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w wiadomości
> [...]
> Tomek B.
> Warszawa
> Witam. Jeśli chodzi chodzi o otwieranie się tej klapki w czasie mycia to
faktycznie się zgadza . Musi się otworzyć, choć przy pierwszym uruchomieniu
zmywarki trochę się przestraszylam. Robot - myslę, że to nie jest dobry
wybór. Kupiłam sól Robota, pózniej przerzuciłam sie na Calgonit.jeśli chodzi
o proszek to od samego początku używałam Calgonit. Tabletki 3w1? Jakoś
nie jestem przekonana. Najlepiej chyba jak używa się proszku, soli i
nabłyszczacza. Oczywiscie kupuje tylko Calgonit. Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-09-23 20:37:33

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Żenia napisał:
ki w czasie
> [...]
> Calgonit. Tabletki 3w1? Jakoś nie jestem przekonana. Najlepiej chyba
> jak używa się proszku, soli i nabłyszczacza. Oczywiscie kupuje tylko

Dzieki śliczne, nabędę proszek. Też nie jestem zwolennikiem wynalazków
3w1,ale to nie ja kupowłem :-).

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

1. Data: 2004-09-23 20:58:56

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bauer wrote:

> Dzieki śliczne, nabędę proszek. Też nie jestem zwolennikiem
wynalazków
> 3w1,ale to nie ja kupowłem :-).
Z klapek korzystam rzadko, jedynie przy myciu dwufazowym,. Proszek
najczęściej wsypuję bezpośredno do komory zmywarki, kostki 3in1 - do
kosza na sztućce - nie zawsze był dobrze wymywany z "komórki", czasami
nawet utrudniał zamknięcie wspomnianych klapek.

spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-09-23 21:03:51

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości
> Żenia napisał:
> ki w czasie
>
> Dzieki śliczne, nabędę proszek. Też nie jestem zwolennikiem wynalazków
> 3w1,ale to nie ja kupowłem :-).
>
> --
> Pozdrawiam z domu :-)
> Tomek B.
> Warszawa

Ja dostałam te tabletki 3w1 przy zakupie zmywarki (1 szt.) drugą przy
zakupie Calgonitu. Na pewno nigdy nie kupię tych tabletek. Ale to jest moje
zdanie. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-24 12:12:57

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> > Żenia napisał:
> [...]

Tzn.? Jak to _najlepiej_? chodzi o skuteczność mycia?
Bo mnie _najwygodniej_ używa się właśnie tabletek.

> zdanie.
Dlaczego? możesz coś więcej?
pozdrawiam
bramka