Klaps w imię boga

11. Data: 2020-07-26 22:15:06

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 26 Jul 2020 14:56:43 +0200
doszła do mnie wiadomość <rfjui9$145u$3@gioia.aioe.org>
od trybun <L...@j...cb> :

>A właśnie to "kształcenie" tak naprawdę jest problemem.

No jak tam, Trybun, z kształtem Ziemi, poszedłeś w końcu do sklepu zobaczyć(no bo
chyba
nie kupić w twoim przypadku) globus?
Zgadnij, z jakiego powodu globusy są okrągłe, a nie, na przykład, sześcienne lub
elipsoidalne czy płaskie?
Jak sądzisz, naukowcy wystrzeliwujący satelity robią obliczenia ich trajektorii i
orbit
na podstawie płaskiego, czy sześciennego modelu Ziemi?
Jak się czuje twoja "alternatywna do BigBang" teoria, już ją opublikowałeś w
recenzowanym
czasopiśmie, czy ciągle znajduje się tylko "na grupach dyskusyjnych" i trzeba ją
sobie
wyszukać samemu?

12. Data: 2020-07-27 07:24:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 11:02, Kviat wrote:
> [...]
rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

> Matołku... od kiedy jedne chore religijne nakazy usprawiedliwiają inne
> chore religijne nakazy?
> Co trzeba mieć za syf w głowie żeby przemocą zmuszać dziecko do obrzędów
> religijnych?

//to nie som obrzendy, tylko Sakramenty... biedna idiotko...!

13. Data: 2020-07-27 07:53:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 14:56, trybun wrote:

> Stawiam na zdecydowaną większość oporu przyszłych przymusowych biorców
> "wiedzy" w szkołach, cymbale, sam sobie odpowiadający na swoje pytania.

> A właśnie to "kształcenie" tak naprawdę jest problemem.

//tu jest dokladnie ten moment, w ktorym pan Krzysztof wyjasnia, ze nie
ma sensu dyskutowac z aktywistami typu towarzyszka kviat, na temat
systemowego ogupiania, poniewaz oni doskonale wiedzom co robiom...
jedynie mozna dotrzec do rodzicow tych dzieci, uswiadamiajonc im, ze
zezwalajonc na takie ksztalcenie robiom swoim dzieciom krzywde...

https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3520

14. Data: 2020-07-27 08:17:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 07:24, Ilona pisze:

rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

> //to nie som obrzendy, tylko Sakramenty... biedna idiotko...!

Znowu głupoty piszesz.
Ty nawet swojej religii nie rozumiesz.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Obrz%C4%99dy_komunijne
https://www.malygosc.pl/doc/1105147.Obrzedy-Komunii-
Swietej

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2020-07-27 09:07:05

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 07:24:34 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f1e655a$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

Czyli obrzędy magiczne.

16. Data: 2020-07-27 09:09:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 09:07, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 07:24:34 +0200
> [...]

Nastempny religioznawca siem trafil...

//moze przeczytaj cos raz w zyciu do konca i ze zrozumieniem...?

https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/sacrum;3970973.htm

17. Data: 2020-07-27 09:53:48

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 09:09:40 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f1e7dfc$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

>Nastempny religioznawca siem trafil...
>
>//moze przeczytaj cos raz w zyciu do konca i ze zrozumieniem...?
>
>https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/sacrum;3970973.ht
ml

Przyjmowanie Ciała Pana Naszego w Niebiesiech to, jak najbardziej, obrzęd magiczny.

18. Data: 2020-07-27 14:07:46

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 20:31, Kviat pisze:

> Ty jesteś bardziej upośledzony niż myślałem :)
>
> "-- Parę razy pasem po dupie i po buncie! -- takie rady dają rodzicom
> troskliwi komentujący. W jakiej sprawie?"
>
> To była pierwsza część cytatu z linka kretynie, a nie moje pytanie.
> A w drugiej części cytatu była odpowiedź... :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A co z dzieciakami które nie chcą mieć mieszane w głowach przez "naukę",
ty cymbale?  Znalazł się inkwizycyjny obrońca dzieci przed
indoktrynacją.. i piewca wolnomyślicielstwa..

19. Data: 2020-07-27 14:08:57

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 22:15, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
recenzowanym
> czasopiśmie, czy ciągle znajduje się tylko "na grupach dyskusyjnych" i trzeba ją

Wielce Szanowny Olafie, twoja propozycja kupna globusa znaczy to samo
jakby człowiek wiary polecił tobie niedowierzającemu kupienie sobie
czegoś z dewocjonaliów, np obrazka "Matki Boskiej" aby cię przekonać do
wiary.

Obalanie teorii  BigBangu nie jest dla mnie celem samym w sobie, ot gdy
słyszę jakiegoś zapaleńca który usiłuje mnie przekonać do swojej wiary w
to, to przecie nawet się z nim nie kłócę, podobnie jak i w każdej innej
kwestii polegającej na wierze zgłaszam tylko wątpliwości.

20. Data: 2020-07-27 14:09:14

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 07:53, Ilona pisze:

> [...]
> jedynie mozna dotrzec do rodzicow tych dzieci, uswiadamiajonc im, ze
> zezwalajonc na takie ksztalcenie robiom swoim dzieciom krzywde...

Dziwna osobowość z tego naszego Kviata. W każdym calu faszyzm i
inkwizycja przez niego przemawia a on wymyśla innym od faszystów.. I to
jego ciągłe powoływanie się na "zdrowie",. Pewnie niedawno wyszedł na
"wolność " z Tworek.

Religiancki śmietnik w głowie
detorexum
Niemcow bijom... w Danzig...!