Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?

1. Data: 2010-07-22 09:06:20

Temat: Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy w domu klimatyzator Toshiby, dobrze się sprawdza zarówno w upały,
jak i w chłodzie, więc szukam czegoś mniejszego tej marki, chciałabym
kupić mały klimatyzator do małego mieszkania (ok. 60 m) w bloku. Co
doradzicie jak najmniej inwazyjnego w montażu?
--
Basia

2. Data: 2010-07-25 20:00:47

Temat: Re: Klimatyzator Toshiba do małego - jaki?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> kupić mały klimatyzator do małego mieszkania (ok. 60 m) w bloku. Co
> doradzicie jak najmniej inwazyjnego w montażu?

Klimatyzator jednoczłonowy z rurą wywiewną i się sprawdza? Daj zdjęcie
tego cuda, jak to jest zamontowane i jaki to dokładnie typ.

3. Data: 2010-07-27 11:10:23

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB pisze:

> Klimatyzator jednoczłonowy z rurą wywiewną i się sprawdza? Daj zdjęcie
> tego cuda, jak to jest zamontowane i jaki to dokładnie typ.

Masz tu, jak wygląda wewnątrz i z zewnątrz, typ odczytasz:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80c0f522741123f8
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/941d35d9df524839
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/032870eceefd6526
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a10da140971dfd12
.html
--
B.

4. Data: 2010-07-27 19:27:29

Od: "Tomasz Dąbrowski" <a...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry!

W mieszkaniu 45m2 mam od 5 lat Hitachi RAC/RAS-18YH5 w drugim (większym
pokoju). Sprawdza się wyśmienicie,
tryb nocny <20db, można spać. Zimą grzeje, latem chłodzi. Jednostka
zewnętrzna na balkonie obok, niesłyszalna.
Przez ten czas bezawaryjny, Co 1/5 roku czyszczenie i konserwacja.
Tomasz Dąbrowski

5. Data: 2010-07-28 05:37:29

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Dąbrowski pisze:

> W mieszkaniu 45m2 mam od 5 lat Hitachi RAC/RAS-18YH5 w drugim (większym
> pokoju). Sprawdza się wyśmienicie,
> tryb nocny <20db, można spać. Zimą grzeje, latem chłodzi. Jednostka
> zewnętrzna na balkonie obok, niesłyszalna.

Dzięki, zainteresuję się, choć upały minęły. Montaż był uciążliwy?

> Przez ten czas bezawaryjny, Co 1/5 roku czyszczenie i konserwacja.

Często. U nas raz w roku.
--
B.

6. Data: 2010-07-28 05:40:59

Od: "Tomasz Dąbrowski" <a...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś dwie godziny hałasowania przez trzech panów, ogólnie OK.
Na balkonie świetnie się suszy pranie :-)

7. Data: 2010-07-28 17:43:53

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Masz tu, jak wygląda wewnątrz i z zewnątrz, typ odczytasz:
> [...]

To jest normalna klimatyzacja a nie klimatyzator. Klimatyzacja ma
jednostkę zewnętrzną i wewnętrzną połączoną rurkami do transportu ciepła
za pomocą cieczy. A klimatyzator - jednoczęściowe z rurą wywiewającą
gorące powietrze. Dlatego zdziwiłem się, że się sprawdza.

8. Data: 2010-07-28 17:50:51

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB pisze:

> To jest normalna klimatyzacja a nie klimatyzator.

Aha. Dzięki za uściślenie :)
--
B.

9. Data: 2010-08-08 09:14:18

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Aha. Dzięki za uściślenie :)

Bzdura.

Klimatyzacja - urządzenie i/lub instalacja służąca do obniżenia i niekiedy
także podwyższenia temperatury powietrza we wnętrzu oraz pośrednio kontroli
wilgotności.
Klimatyzator - samo urządzenie. Są między innymi klimatyzatory kompaktowe z
rurą wywiewną i typu split dwuczłonowe.
Klimator - potworek słowny używany dla nazwania urządzenia udającego
klimatyzator, które działa przez odparowanie wody w warunkach niskiej
wilgotności i obniżenie temperatury kosztem podwyższenia wilgotności.

Polski język niełatwy jest...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

10. Data: 2010-08-08 21:08:44

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> [...]
> klimatyzator, które działa przez odparowanie wody w warunkach niskiej
> wilgotności i obniżenie temperatury kosztem podwyższenia wilgotności.

A jakieś źródła podasz, czy niezupełnie?
Bo ja jedno podam: http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3922956
I prawie pasuje do twojego ale jak to w reklamie - prawie robi różnicę.
Masz lepsze źródło?

A ogólnie, to w/g mnie tworzy się właśnie taki podział - klimatyzacja,
to dwuczłonowe urządzenie, natomiast klimatyzator - jednoczęściowe, z
rurą, bądź z nawilżaczem.

Jakie ręczniki?
pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
Jaka lodówka na działkę?
Jaki odkurzacz do parkietu
JAK TAM TEN...