Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!

31. Data: 2009-02-03 21:38:57

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 10:32:23 +0100, Bbjk napisał(a):

> [...]
ka.html

> Daj spokój, toż tam same erzace. Margaryna, budyń, jakieś gotowe masy,
> kojarzy mi się ta cała "pyszotka" z kołem gospodyń wiejskich z lat 80
> ubiegłego wieku (vide 'Polska Szkoła Dokumentu' na dvd). Trzeba by
> ewentualnie pozastępować toto normalnymi składnikami.

To jak z tym plebejskim budyniem, pani de domo Cebulo? Co w nim jest złego
dla dynastii de Cebulas?
Jakoś nie ma odpowiedzi na moje pytanie wcześniej zadane.

32. Data: 2009-02-03 22:08:02

Od: Archanioł Vvykurvviel <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Wykazujesz sie skrajna hipokryzja kilkanascie razy dziennie.
> Pograzasz sie prosciuchu.
>

> Bluzgacz

pomyje light jej szkodzom

33. Data: 2009-02-04 01:39:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 19:55, " Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> Wykazujesz sie skrajna hipokryzja kilkanascie razy dziennie.
> Pograzasz sie prosciuchu.
>
> Bluzgacz

Pan Wałowski, bez wała... Kawał chłopa i pizda niemała

34. Data: 2009-02-04 05:31:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 19:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Rękawki ci się poluzowały.

Dobre...

35. Data: 2009-02-05 14:13:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 01:38:12 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie, nie pleśniak, lecz pysznotka:
> ciasto_kruche-powidła-beza-orzechy-masa-ciasto_kruch
e-powidła-beza-orzechy.
> http://pychotka.pl/przepisy-kulinarne/ciasta/pysznot
ka.html
> Tylko tu nie piszą, że ciasto musi być koniecznie z mąki krupczatki. Wiem
> to od mojej kolezanki z dziecięcych lat jeszcze (czyli jej wierzę i to
> sprawdziłam już, że musi być krupczatka - ciasto ma wtedy niesamowitą,
> kruchą a puszystą konsystencję), która od lat piecze ciasta i prowadzi
> swoja cukiernię, tę obleganą, o której kiedyś chyba pisałam.
>
> Natomiast 3bit to w mojej (i mojej wspomnianej koleżanki) wersji:
> herbatniki-masa_krówkowa_pół_cm-herbatniki-masa_od_p
ysznotki_2_cm
> -herbatniki-bita_smietana_z_smietanfixem_i_cukrem-gr
ube_wiórki_dobrej_czekolady_z_Lidla.

> Masa krówkowa jest najlepsza firmy Markomilk:
> http://www.edelikatesy.com/product.php?id=3024
> ale nie zawsze i nie wszedzie do dostania, u nas rzadko bywa, ale w
> carefurze bywa, jeśli nie ta, to inna. Ja nie gotuję tych "mlecznych"
> puszek, a w przepisie oryg. w większości przypadków jest masa z gotowanej
> puszki, co to wiesz, może wybuchnąć ;-)
>
> W obu przypadkach ww. ciast możesz uzyć "Masy karpatkowej" Delecty, aby
> sobie ułatwić sprawę, bo pysznotka jest i tak dosyć pracochłonna, ale efekt
> - murowany.(...)

Tu akurat po pierwszej próbie - nie potwierdzam. masa karpatkowa nie
odpowiada mi smakiem, jest za sztywna (ma za dużo skrobi) i jednak
poleciłabym ugotowanie 2 budyniów waniliowych drOetkera w połowie
przypadającej na nie porcji mleka i ubicie ich z większą, niż zalecana,
ilością cukru i kostką masełka - wtedy masa jest lekka, mięciutka, maslana
i waniliowa. Masa Delecty ma dodany jakiś inny aromat, który mi jednak nie
odpowiada.

33 posty o mnie i do mnie :-DDD
OBIADOKOLACJA
Panslavista...