Knorr-Pascal

1. Data: 2004-03-24 17:49:03

Temat: Knorr-Pascal
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam wejść na stronę Knorra, żeby znaleźć nazwy sosów reklamowanych
ostatnio w tv, ale zamiast strony Knorra wyjechała mi strona Pascala. Moje
przypuszczenia o sponsorowaniu potwierdzone :)
Strona www.knorr.pl = http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/
Na razie tylko raz oglądałam Pascala i nawet całkiem ok. Na stronie jest
też książka kucharska, na razie jakby uboga, ale może się rozkręci :)
czołem
Kasia

1. Data: 2004-03-24 23:03:33

Temat: Re: Knorr-Pascal
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a robił może ktoś te jego lody z bananami płonącymi na patelni , itp ?
Mam ochotę, ciekawe czy dobre, hmmmm

1. Data: 2004-03-25 08:30:16

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio w tv, ale zamiast strony Knorra wyjechała mi strona Pascala. Moje
> przypuszczenia o sponsorowaniu potwierdzone :)

A wracając do Knorra. Na ogół nie korzystam z tego typu szybkich potraw, ale
wczoraj z gorączką nie chciało mi się stać w kuchni, więc na szybciutko
popełniłam kurczaka z sosem musztardowo miodowym. Do tego makaron, który
wygląda jak ryż (nie pamiętam jego "fachowej" nazwy:) Naprawdę milusie i
bardzo szybkie danie - polecam.
Kasia

1. Data: 2004-03-25 10:12:34

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 00:03:33 +0100 I had a dream that Aneta <a...@i...pl>
wrote:
> a robił może ktoś te jego lody z bananami płonącymi na patelni , itp ?
> Mam ochotę, ciekawe czy dobre, hmmmm

Bardzo dobre są same takie banany - nic nie musi płonąć :)
Po prostu podsmażasz banany z cynamonem na maśle i już.

1. Data: 2004-03-25 15:05:59

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Bardzo dobre są same takie banany - nic nie musi płonąć :)
> Po prostu podsmażasz banany z cynamonem na maśle i już.

Banany podsmażane na maśle są pyszne - także jako dodatek do słonych potraw.
Nie mówiąc juz o bananie dorzuconym pod koniec pieczenia kurczaka do sosu,
który się zbiera w brytfance... Po-e-zja.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-25 19:03:13

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 16:05:59 +0100 I had a dream that Gusiek <a...@p...onet.pl>
wrote:
> Banany podsmażane na maśle są pyszne - także jako dodatek do słonych potraw.
> Nie mówiąc juz o bananie dorzuconym pod koniec pieczenia kurczaka do sosu,
> który się zbiera w brytfance... Po-e-zja.

Ja ostatnio dorzuciłem banany do usmażonych kawałków wieprzowiny namoczonej
wcześniej w miodzie z kokosem - po dodaniu curry świetna rzecz!

1. Data: 2004-03-26 16:48:55

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-25 00:03, Użytkownik Aneta napisał :

> a robił może ktoś te jego lody z bananami płonącymi na patelni , itp ?
> Mam ochotę, ciekawe czy dobre, hmmmm

Owoce plona na patelni po uprzenim podsmazeniu na maselku z duza iloscia
brazowego cukru. Mozesz dac zwykly, lecz pilnowac by sie nie przypalil.
Owoce moga byc niemal dowolne. Gdy lekko sie owoc przysmazy polewasz
dobrym rumem lub dobrym (drogim) kniakiem, ostatecznie moze byc inny
aromatyczny alkochol wysokoprocentowy i podpalasz... chodzi o zrobienie
chrupiacej skorki... Lody, czy bita smietane czy co tam chcesz mozesz
dodac do woli. Robilem tak banany, gruszki, slodkie renety, brzoskwinie,
a nawet truskawki... Te ostatnie czasem sa kwaskowe, wiec jak kto lubi...

Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

Majówka
polecam likier kokosowy
mleko w proszku - kilka pytań
Lazania