Kocham więc biję

1. Data: 2010-02-12 13:44:46

Temat: Kocham więc biję
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sporo reklam przeciwko biciu dzieci a nie widziałem jeszcze żadnej będącej za.
Mogła by wyglądać następująco: pierwsza scena - dziecko przynosi ciężki pas. Druga:
długo trwająca scena gdy ojciec zamachuje się, słychać świst pasa i jęki. Następnie
dziecko mówi "dziękuję" i "kocham cię tato", ojciec na to "ja ciebie też kocham" i na
końcu napis "Kocham więc biję"

2. Data: 2010-02-12 14:27:24

Temat: Re: Kocham więc biję
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecko mówi "dziękuję" i "kocham cię tato", ojciec na to "ja ciebie też
> kocham" i na końcu napis "Kocham więc biję"

To jakaś sado-maso pedofilska fantazja erotyczna????????

MK

3. Data: 2010-02-12 14:49:35

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> To jakaś sado-maso pedofilska fantazja erotyczna????????

To zaproponuj swoją reklamę karcenia dzieci

4. Data: 2010-02-12 14:51:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> To zaproponuj swoją reklamę karcenia dzieci

Znaczy mam reklamować....KARCENIE DZIECI?

Po moim trupie.

MK

5. Data: 2010-02-12 15:16:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> To zaproponuj swoją reklamę karcenia dzieci

Szukam reklamy, którą widziałam w GW.

Dziewczynka, z rozbitą porcelanową główką opartą na stole - doskonała.
Widziałeś ją?
Nie mogę kurcze znaleźć.

Tu znalazłam jakieś irlandzkie pomysły:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/51,53663,
1448988.html?i=2
takie sobie, ale zawsze.

To jest moim zdaniem bardzo dobra kampania, bo promuje pozytywne wzorce:
http://kochamniebije.pl/

MK

6. Data: 2010-02-12 15:17:49

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy mam reklamować....KARCENIE DZIECI?
> Po moim trupie.

A co Ty na to:
http://protestanciorg.blog.onet.pl/Kocham-wiec-bije,
2,ID375148113,n

7. Data: 2010-02-12 15:27:53

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest moim zdaniem bardzo dobra kampania, bo promuje pozytywne wzorce:
> http://kochamniebije.pl/

A co z przemocą dzieci np wobec nauczycieli?

8. Data: 2010-02-12 15:32:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> A co Ty na to:
> http://protestanciorg.blog.onet.pl/Kocham-wiec-bije,
2,ID375148113,n

Wiesz, to takie klasyczne.

Użyty fragment biblii mówi, że kto kocha swojego syna ten go karci (czy ja
tu jestem kurcze jakiś spec od Biblii, czy co?)

Poza tym należy wziąć pod uwagę, że to stary testament, czasy króla
Salomona, więc jakieś 3000 lat temu - trochę dojrzeliśmy od tego czasu jako
ludzie i cywilizacja.

A wiesz, że w Biblii tuz obok słynnego fragmentu o szanowaniu swoich
rodziców i wynikającej z tego obietnicy, jest też drugi?
List do Efezjan: "Czcij ojca twego i matkę - jest to pierwsze przykazanie z
obietnicą - (3) aby ci było dobrze i abyś był długowieczny na ziemi. (4) A
[wy], ojcowie, nie pobudzajcie do gniewu waszych dzieci, lecz wychowujcie je
stosując karcenie i napominanie Pańskie!

Przypomnę też, że zgodnie z zapisami Biblii kobiety powinny nosić chustki na
głowach :-)))).
O patrz:
(4) Każdy mężczyzna, modląc się lub prorokując z nakrytą głową, hańbi swoją
głowę. (1 list do Koryntian 11:4, Biblia Tysiąclecia)
(5) Każda zaś kobieta, modląc się lub prorokując z odkrytą głową, hańbi
swoją głowę; wygląda bowiem tak, jakby była ogolona. (1 list do Koryntian
11:5, Biblia Tysiąclecia).

Świat się zmienia.
Nie bądźmy jak dzieci.

itd,

MK

9. Data: 2010-02-12 15:33:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> A co z przemocą dzieci np wobec nauczycieli?

Może też jakaś kampania?? :-)))))))
Kocham swojego nauczyciela - nie biję????

:-)))))))))))))), MK

10. Data: 2010-02-12 15:35:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tato", ojciec na to "ja ciebie też kocham" i na końcu napis "Kocham więc

Tak serio, to pogadaj o tym z CB.....
Ma klarowne i zdecydowane poglądy w tej kwestii.
Moje są dosyć powierzchowne.

MK

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry