Kocham więc biję

51. Data: 2010-02-15 17:49:05

Temat: Re: Kocham więc biję
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1d079zb8lpyyh$.1v436fw1yy407$.dlg@40tude.net...
> To złego, że nie pozwolę, aby o karze cielesnej dla moich wnuków decydował
> nieznany byle kto. Jesli już, to sama ją wymierzę lub najpewniej ich
> rodzice i to we właściwym do tego czasie.

Nauczyciel to byle kto? Czy tak należy wychowywać dzieci? Dzieci trzeba uczyć
szacunku dla autorytetu reprezentowanego przez naczyciela czy policjanta.

52. Data: 2010-02-15 17:52:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 18:49:05 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nauczyciel to byle kto?

Taki, który chce bić dzieci w szkole - na pewno. Nawet chuliganów nie wolno
bić nauczycielowi - są inne kary i inni, powołani do tego, ich wykonawcy.

> Czy tak należy wychowywać dzieci? Dzieci trzeba uczyć szacunku dla autorytetu
reprezentowanego przez naczyciela czy policjanta.

Najpierw autorytet, potem do niego szacunek. Odwrotnie się nie da.
--

Ikselka.

53. Data: 2010-02-16 12:36:37

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonawcy.
> Najpierw autorytet, potem do niego szacunek. Odwrotnie się nie da.

Czyli sama biję dzieci a nikomu nie wolno ich tknąć. Jeżeli dostaną złą ocenę to
nauczyciel się uwziął.

54. Data: 2010-02-16 13:59:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 13:36, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
Najpierw autorytet, potem do niego szacunek. Odwrotnie się nie da.

> Czyli sama biję

Dotykam.

> dzieci

MOJE dzieci.

> a nikomu nie wolno ich tknąć.

Dokładnie tak - nikomu poza mną nie wolno tknąć moich dzieci.
Bo zabiję. Tego, co tyka.

> Jeżeli dostaną złą ocenę to nauczyciel się uwziął.

Nie, to wtedy JA pójdę do nauczyciela i zweryfikuję ocenę.

55. Data: 2010-02-16 14:13:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> Dotykam.

> MOJE dzieci.

> Dokładnie tak - nikomu poza mną nie wolno tknąć moich dzieci.

Zięcia też?

> Nie, to wtedy JA pójdę do nauczyciela i zweryfikuję ocenę.

Ixi, ale one już pełnoletnie są. Same mogą iść weryfikować.

Qra

56. Data: 2010-02-16 14:51:59

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
> Dotykam.

Pisałaś że bijesz

> MOJE dzieci.
> Dokładnie tak - nikomu poza mną nie wolno tknąć moich dzieci.
> Bo zabiję. Tego, co tyka.

A przedstawiciele prawa mogą je wziąć do więzienia?

> Nie, to wtedy JA pójdę do nauczyciela i zweryfikuję ocenę.

A nie lepiej byc po stronie nauczyciela i uczyć od małego dziecko że nauczyciel to
autorytet? Przyda mu się w życiu.

57. Data: 2010-02-17 16:11:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:13:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Zięcia też?

Jak tknie (wiemy, co mamy na myśli) - to też.

> Ixi, ale one już pełnoletnie są. Same mogą iść weryfikować.
>
> Qra

Qrko, zaprezentowałam moją wciąż aktualną moralnie życiowa postawę, która
jak dotąd jeszcze nie całkiem straciła swoje uzasadnienie biologiczne.
--

Ikselka.

58. Data: 2010-02-17 16:25:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:51:59 +0100, zdumiony napisał(a):

.googlegroups.com...

> Pisałaś że bijesz

Nie biję ani nie biłam. Mówię o ich cielesności w całej ogólności sytuacji
w odniesieniu do wieku dziecięcego moich dzieci i mnie jako rodzica.

> A przedstawiciele prawa mogą je wziąć do więzienia?

Tak, ale nie wolno im naruszyć ich cielesności.
I w ogóle abstrakcja - moje dzieci nie naruszają prawa.
Bo to MOJE dzieci.

> A nie lepiej byc po stronie nauczyciela i uczyć od małego dziecko że nauczyciel to
autorytet? Przyda mu się w życiu.

Jeśli nauczyciel ma autorytet, to dziecko SAMO to zauważy i nie będzie
stwarzało problemów - istota autorytetu jest taka właśnie, ze gdzie
autorytet, tam brak problemów, a gdzie problemy, tam brak autorytetu. A
"uczyć" dziecko, że ktoś ma autorytet... sorry, ale chyba Ci się coś
pomyliło, nie ten przedmiot - ja uczyłam matematyki, nie zaś czyichś
autorytetów, no i miałam oraz mam swój, którego nikt nie musiał uczyc moje
dzieci.
--

Ikselka.

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry