Kochana grupo - pomocy!

1. Data: 2002-10-07 19:36:31

Temat: Kochana grupo - pomocy!
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o zadna psychologiczna, ani w ogole jest to na temat, alec
czlowiek jest w potrzebie( ja) to i sie do was zwraca. Od razu powinnam
zaczac "Kochana Filipinko..;)ale - wybaczcie, dla mnie to jest naprawde
problem

Moj syn juz sie pakuje do Polski, a ja jak zwykle mam bole glowy z
prezentami.
Moze jakies sugestie? Co sie w Polsce teraz daje w prezencie, co wypada a co
nie etc. etc
Do obskoczenia: maturzysta, studentka, srednio zamozne osoby w wieku 40-55
lat, takichze kilku emerytow (70-80).
Myslalam o jakichs fikusnych drobiazgach ornamentacyjnych na Boze
Narodzenie. Wypada? Ostatnio byla seria sztuki nativskiej ( "indianskiej",
na ktora zapadlo smiertelne milczenie tj. zadnych komentarzy, ani
podziekowan, ani "wypchaj sie".

( ja sie pochlastaaaaam!)

Helpnijcie, plizzzzzz

Kaska

1. Data: 2002-10-07 20:25:25

Temat: Re: Kochana grupo - pomocy!
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Kamfora" > Czy to naprawdę różnica, czy w Polsce, czy gdzie indziej?

Oj, jest roznica, jest. Jesli wysyla sie stad tam - jest, wierz mi....
Kaska

1. Data: 2002-10-07 20:27:24

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Kamfora"
P.S. Chodzi o cos, co sprawi przyjemnosc, a nie "byle zbyc".
K.

1. Data: 2002-10-07 20:30:50

Od: "Kamfora" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol"> "Kamfora" > Czy to naprawdę różnica, czy w Polsce, czy gdzie
indziej?

> Oj, jest roznica, jest. Jesli wysyla sie stad tam - jest, wierz mi....
> Kaska

Cóż, badań statystycznych nie przeprowadzałam ;-)
Ale...coś mi mówi, że to zależy od człowieka, a nie od
miejsca zamieszkania. :-)) Minęły już czasy "cioci z hameryki"...

:-))
Ba.

1. Data: 2002-10-07 20:36:42

Od: "Kamfora" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <
> P.S. Chodzi o cos, co sprawi przyjemnosc, a nie "byle zbyc".

Tak też pomyślałam :-))

Żeby sprawić przyjemność - trzeba znać zainteresowania
osoby - a nie "co się daje" :-)))

Ostatnio dostałam taką fajną podkładkę pod myszkę komputerową
"z okienkiem" na zdjęcie miłej osoby - nie widziałam takich
w Polsce.

:-))
Ba.

1. Data: 2002-10-07 23:25:48

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> writes:

> "Kamfora"
> P.S. Chodzi o cos, co sprawi przyjemnosc, a nie "byle zbyc".

no to taki prezent musi byc dostosowany do osoby.

to bedzie co innego w zaleznosci od tego co lubi ten ktos, kogo chcesz
obdarowac.

dla jednego radoscia bedzie okreslony CD z muzyka, dla innego ksiazka
(bardzo konkretna), moze jakas gra komputerowa a moze jakis ciuszek, a
moze bizuteria.. rany, lista jest dluuuuugasna.

ja nigdy takich problemow nie mialam, moze dlatego ze osoby, ktorym
wreczam prezenty znam na tyle dobrze ze wiem, co by im sprawilo
przyjemnosc.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-10-08 01:38:59

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" news:3nlo9.498668$f05.21642241@news1.calgary.shaw.ca

> Helpnijcie, plizzzzzz

gdybys była we Francji to bym sobie zażyczyła oryginalnych serów
plesniowych z oryginalnej francuskiej wsi

i lecą czytac dalsze komentarze

:o)

Mań

1. Data: 2002-10-08 01:59:36

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nina M. Miller" news:m28z19bzlv.fsf@pierdol.ninka.net...

> no to taki prezent musi byc dostosowany do osoby.

to już rozumiem problem :)
nie chcesz wypuszczać syna z "gołymi rencami w gości",
a nie za bardzo znasz upodobania tychże;

więc tak
zdaje mi się, że w Polsce już nastąpiło nasycenie gadżetami
i przemysłem pamiątkarskim, ale nadal dużym powodzeniem cieszą się
produkty markowe - alkohole, słodycze, ciuchy, kosmetyki;
przedmioty zużywalne, nie zbierające kurzu, ciekawostki z zakresu
gospodarstwa domowego
ogólnie sytuacja wygląda tak, ze rynek jest nasycony wszelkimi dobrami,
ale nielicznych tylko stać na to, by sprawić sobie coś extra (np. nowy
technologicznie garnek) w Polsce o wiele rzadziej wymienia się sprzęty
gospodarstwa domowego i ciuchy niz. na zachodzie, częściej wypisują się pióra
i oszczędza się na środkach ostrożności (np. kask rowerowy)

to taka ogólna charakterystyka, jak mi cos jeszcze przyjdzie do głowy to dodam

pzdr
Mania

1. Data: 2002-10-08 04:34:05

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" > nie chcesz wypuszczać syna z "gołymi rencami w gości",
> a nie za bardzo znasz upodobania tychże;

Niestety, upodobania znam: rzeczy eleganckie i piekielnie drogie(: Kombinuje
cos czego moze w Polsce nie ma, badz jest trudno dostepne, a tutaj niezbyt
wyprajsione. Alkohol odpada, na syrop klonowy raz juz uslyszalam z ledwo
ukrywana pogarda, ze "To juz w Polsce mamy".

Ale dziekuje Maniu za tipy, wypuscily one we mnie nieco wyobrazni, w zyciu
by mi nie przyszlo do glowy np. aby kupowac piora, ktore kosztuja ponizej
100$, a sa takie b. ladne. Wypada takie tanie czy nie wypada?

Kaska

1. Data: 2002-10-08 04:42:52

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"
> gdybys była we Francji to bym sobie zażyczyła oryginalnych serów
> plesniowych z oryginalnej francuskiej wsi

Takiego, co "norm WE nie spelnia" co?:):):) Siur, takie najlepsze ( i nasze
oscypki i oscypki!). Ale znowu mi poddalas pomysl, tutaj sprzedaja platy
wedzonego kanadyjskiego lososia opakowane jak prezent. Pyszne to to pewnie
nie jest, ale wyglada atrakcyjnie...macie takie w Polsc e czy nie?

K.

Demony ognia - tylko one mnie kochaja
odcinek 1
psychologia na UG-poszukuje kontaktu